Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:02:03 GMT

شب یلدا در رستوران مون لانژ، مهمان کجارو باشید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۴۶۴

شب یلدا در رستوران مون لانژ، مهمان کجارو باشید

شب یلدا می‌تواند بهترین بهانه برای صرف شامی عالی به همراه یکی از عزیزانتان باشد. در مسابقه کجارو شرکت کنید و مهمان کجارو در یک رستوران لوکس باشید.

کجارو به مناسبت شب یلدا، مسابقه‌ای ترتیب داده است که با شرکت در آن می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یک میز دو نفره و پذیرایی VIP در رستوران لوکس مون لانژ امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شرکت کردن در مسابقه، تنها کافی است نظر خود را در مورد رستوران، هتل یا یکی از دیدنی‌هایی که در شهرهای مختلف دنیا تجربه کرده‌اید، در کجارو ثبت کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

به‌سادگی و فقط با چند کلیک، از بخش جستجوی کجارو کمک بگیرید. در فیلد اول شهر را انتخاب کنید و در فیلد دوم نام رستوران، هتل یا جاذبه گردشگری مورد نظرتان را انتخاب کنید تا در صفحه آن بتوانید امتیاز داده و نظر خود را بنویسید. سپس منتظر قرعه‌کشی کجارو باشید.

هرچه نظرات بیشتری برای ما ارسال کنید، امتیازتان بیشتر می‌شود و شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد. همچنین اگر از هتل، دیدنی یا رستوران مورد نظرتان تصویری دارید، با آپلود کردن آن می‌توانید امتیاز بیشتری بگرید. این تصاویر با نام خودتان در کجارو منتشر می‌شوند.

جایزه مسابقه یلدای کجارو

جایزه‌ی این مسابقه، پذیرایی VIP در رستوران لوکس مون لانژ واقع در زعفرانیه تهران است. برنده مسابقه به همراه یک نفر می‌تواند با انجام هماهنگی، یک شب رویایی را در رستوران مون لانژ تجربه کند.

مطالعه قوانین و شرکت در مسابقه

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب یلدا رستوران لوکس کجارو مسابقه قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • چرا اروپا در مسابقه بهره وری شکست خورد؟
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت