Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:13:21 GMT

گیلان| داماش در مقابل فولاد نوین به برتری دست یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۶۱۶

گیلان| داماش در مقابل فولاد نوین به برتری دست یافت

تیم داماش گیلانیان امروز در رشت در مقابل تیم فولاد نوین اهواز به برتری ۲ بر صفر دست یافت. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی ایران، عصر امروز دو تیم داماش گیلانیان و فولاد نوین اهواز از ساعت 14 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی را با برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترکیب داماش گیلانیان:

بهنام لایقی‌فر، محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن(از دقیقه 85 علیرضا توکلی)، کنعان طاهرنژاد، محمد رستمی، جابر نصیری(از دقیقه 60 مصطفی آقاجانی)، میثم میرپسندیده ، سعید طالبی، میلاد پورصف‌شکن و علی آل‌کثیر(از دقیقه 88 سیدمحمد اسلامی).

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را سیامک فراهانی بر عهده داشت.

 ترکیب فولاد نوین اهواز:

یحیی سلحشوری، عبدالرضا زارعی، فرید محمدیان، مهدی نظری، شهاب قنبری، مرتضی داودپور(از دقیقه 83 ولید مشایی‌زاده)، سجاد عباسی(از دقیقه 90 محمد راکی‌پور)، ایوب راهبر، بهروز بارانی، امیر شرفی و حکیم حزباوی‌پور(از دقیقه 74 محمد رشنو).
سرمربیگری تیم فولاد نوین اهواز را حسن هوری بر عهده داشت.

برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال/ سایپا به داماش خورد؛ سپاهان به پرسپولیس، سپیدرود یا پدیده!گیلان| "داماش گیلانیان" در مقابل "شهرداری بم" به پیروزی دست یافتفیفا، فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد/ جریمه 19 هزار فرانکی به‌خاطر داماش

کارت زرد: محمد رستمی دقیقه 35، میلاد پورصف‌شکن دقیقه 74 (داماش گیلانیان)  فرید محمدیان دقیقه 35، مرتضی داودپور دقیقه 51 (فولاد نوین اهواز)

گل: سعید طالبی دقیقه 34، میلاد پورصف‌شکن دقیقه 74 (داماش گیلانیان)

شرح بازی: 

نیمه نخست: تیم داماش گیلان با استفاده از جناحین حملاتی را بر روی دروازه تیم فولاد نوین اهواز طراحی کرد که توانست نخستین گل خود را وارد دروازه تیم فولاد نوین اهواز کند و در سوی دیگر تیم فولاد نوین اهواز با استفاده از عمق دفاع تیم داماش گیلانیان به دنبال رسیدن به گل بود که این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلان با استفاده از ارسال‌های بلند توانست دومین گل را وارد دروازه تیم فولاد نوین اهواز کند و در سوی دیگر تیم فولاد نوین اهواز با استفاده از جناحین حملاتی را بر روی دروازه تیم داماش گیلانیان طراحی کرد که این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری 2 بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی سیامک فراهانی به همراه کادر فنی تیم داماش گیلانیان به سوی نیمکت تیم فولاد نوین اهواز رفت.

داور در نیمه نخست بازی 2 دقیقه و در نیمه دوم بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک