Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ، پيکر پدر شهيد حجت الاسلام شیخ  محمود رضا ساعتيان امروز بر روي دستان مردم شهيد پرور يزد تشييع و در خلد برين يزد  به خاک سپرده شد
محمد حسين ساعتيان ديروز در سن 86 سالگلي به علت کهولت سن دار فاني را وداع گفت .
شهيد حجت الاسلام محمود رضا ساعتيان در خرداد ماه 67 در سن بيست و هفت سالگي در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد شهید پدر شهید خلدبرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

ایسنا/خراسان رضوی پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مسیر مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا خاکسپاری شد.

جمعی از مردم، جانبازان و آزادگان مشهدی امروز ۸ فروردین با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید ابوالفضل لطیف‌زاده، این جانباز ۷۰ درصد نخاعی را به منزل ابدی خود رهسپار کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید لطیف‌زاده در مهدیه مشهد برگزار  و مردم حاضر در این مراسم پس از وداع با این شهید جانباز، پیکر او را تا حرم مطهر رضوی تشییع کردند.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید لطیف‌زاده در حرم مطهر، پیکر پاک شهید به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل و به خاک سپرده شد.

هم چنین برخی از حاضرین در این مراسم با در دست‌ داشتن یادداشت‌هایی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه، بر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین تاکید کردند.

ابوالفضل‌ لطیف زاده در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان متولد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در ۲۹ تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • ویدیو/ تشییع پیکر اولین شهید مرزبان استان گلستان
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد