Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: جشن پیروزی ملت عراق در برابر داعش با حضور دانشجویان عراقی محصل در ایران به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می شود.

دکتر مرتضی رجوعی افزود: یاسین شریف سرکنسول عراق در مشهد، غلامعباس ارباب خالص رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور  و رضای نماینده کنسولی وزرات علوم در خراسان رضوی میهمانان ویژه این مراسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این برنامه از خانواده شهدای مدافع حرم که در عراق و در مبارزه با داعش به شهادت رسیدند هم تجلیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: این مراسم دوشنبه 19 آذر ماه از ساعت 18 تا 20 در پردیس اسرار این دانشگاه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد داعش ملت عراق مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟

به گزارش جمهوری اسلامی، هنوز این سوال مهم که چرا داعش از ابتدای تاسیس تاکنون حتی یک تیر به سوی اسرائیل شلیک نکرده و هیچ موضعی علیه رژیم صهیونیستی نگرفته و در 6 ماه و نیم گذشته که این رژیم در غزه مرتکب جنایات جنگی و نسل‌کشی می‌شود حتی یکبار آن را محکوم نکرده، همچنان از مهم‌ترین سوال‌های سیاسی در سطح منطقه خاورمیانه و بین‌المللی است.

این روزنامه سپس نوشته است: جواب اینست که رژیم صهیونیستی از بانیان تاسیس داعش است که با همکاری آمریکا آن را فعال کرده است. یکی از نمونه‌ها اینست که یکی از فرماندهان داعش در لیبی به نام «ابوحفص» پس از دستگیری با کشف شدن اسناد و مدارکی که به همراه داشت معلوم شد یک تبعه اسرائیلی به نام «بنیامین ایفریم» است که در یکی از واحدهای ویژه موساد فعالیت می‌کرد و ماموریت دارد اوضاع لیبی را به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا جهت‌دهی کند. عکس این شخص همراه با سند عضویتش در موساد در رسانه‌ها منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عذرخواهی داعش از اسرائیل به خاطر یک اشتباه اسرائیل خواهان ائتلاف بین المللی علیه داعش شد

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟