Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:19:06 GMT

مسی ها توفان به پا کردند و بازی باخته را بردند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۶۶۷

مسی ها توفان به پا کردند و بازی باخته را بردند

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول موسوم به لیگ آزادگان ازساعت 14 امروز 4 دیدار درشهرهای مختلف کشوربرگزار گردید .

در کرمان تیم مس این شهر در ورزشگاه امام علی  موفق شد درآخرین دقایق تیم فجر سپاسی را شکست دهد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان نادر دست نشان واریز شود.


به گزارش "ورزش سه"، این بازی  که در نیمه اول بسیار درگیرانه پیگیری میشد با حملاتی از جانب هر دو تیم  دنبال می شد اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اما با آغاز نیمه دوم این شاگردان اسماعیل زارع بودند که موفق شدند با یک ارسال از سمت راست که با خروج اشتباه مهدی اسلامی دروازبان مس همراه شد، سلمان بحرانی را صاحب توپ کنند  تا او با یک ضربه با دقت دروازه مس را به راحتی بازکند.


ادرادامه تیم مس با تغییر تاکتیکی که توسط نادر دست نشان  مربی این تیم انجام داد  دامنه حملاتش را گسترده تر کرد و در دقیقه 58 صحنه  مشکوکی درمحوطه جریمه فجر سپاسی اتفاق افتاد که داور این دیدار فرهاد امینی اعتقادی به  پنالتی نداشت  که این صحنه با  اعتراضات نادر دست نشان و فرزاد حسین خانی نیز همراه گردید .


ولی در ادامه حملات مثل موثر واقع افتاد تا این که عیثی پرتو توانست از شلوغی درمحوطه شش قدم استفاده کند و دروازه فجررا باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.


مسی ها که مساوی در خانه برایشان نتیجه خوبی تلقی نمی شد با پیگیری حملات همه جانبه خودشان بالاخره توانستند در دقیقه 95  بر روی یک ارسال از جناحین و ضربه سر شروین بزرگ  گل برتری را به ثمر برسانند تا مس با این پیروزی که در دقایق آخر به دست آمد  همچنان در کورس مدعیان صعود بماند.


بعد از اتمام  بازی های امروز مس  طی 14 بازی موفق شده است 27 امتیازه شوند تا در رده چهارم قرار بگیرند و فجر سپاسی نیز با همین تعداد بازی و 13 امتیاز در رده یازدهم جدول همچنان بمانند .

دسته یک فجر سپاسی مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک فجر سپاسی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز