Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال وبختیاری،بیش از ۸۰۰ جاذبه و ۱۵۰ کانون گردشگری شناخته شده در این استان، پذیرای مسافران و میهمانان سراسر کشور است.   

مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی در نقاط ورودی استان، دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی در ۸ اقامتگاه بوم گردی، ۱۲ باغ گردشگری، بیش از ۱۰۰ خانه مسافر و ۱۵ واحد اقامتی و همچنین هتل ها و واحد های اقامتی هم برای  مسافران و گردشگران تامین شده است

هم اکنون مجموع امکانات اسکان مسافر و گردشگر در حوزه های مختلف ادارات و نهادها، فرهنگیان، مراکز اقامتی و کمپینگ های اقامتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
در چهارمحال و بختیاری ظرفیت پذیرش ۷ هزار و ۴۰۰ نفر در هر شبانه روز را دارند.

تالاب های چغاخوروگندمان، گردشگاه سیاسرد بروجن، آبشار آتشگاه لردگان، روستای پلکانی سرآقاسید، روستاها و باغات حاشیه رودخانه زاینده رود، گرداب بن، آبشار و مجموعه تاریخی کتیبه های پیرغار، جاذبه‌های تاریخی و بقاع متبرکه امامزادگان (ع) از جمله کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

همچنین جنگل‌های بلوط، آبشارهای شیخ علیخان کوهرنگ، دره عشق اردل، چشمه دیمه کوهرنگ و برم لردگان و طبیعت زیبا به همراه جاذبه‌های تاریخی و معماری دیدنی نظیر قلعه‌های قدیمی دزک، سردار اسعد و چالشتر، پل‌های تاریخی همچون زمانخان، بهشت آباد و بارز و خانه‌های آزاده و ستوده جذابیت‌های این استان را دو چندان کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طبیعت پاییزی گردشگری بوم گردی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

روستای نیاکان در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. دامداری و کشاورزی نیز از جنبه‌های مهم اقتصاد این روستا هستند. در این روز‌های بهاری سرسبز شدن دشت ها چشم انداز زیبایی را در این منطقه به وجود آورده است و موجب شده تا طبیعت دوستان از این مکان خوش آب و هوا دیدن کنند.

طبیعت این روستا از دوربین شهروندخبرنگار ما دور نماند و تصاویری را به اشتراک گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: علیرضاصادقی - چهارمحال و بختیاری 

بیشتر بخوانید:

نمایی از حمام تاریخی وکیل شیراز از لنز دوربین گردشگران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!