Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@00:14:52 GMT

کشت شبدر در مزارع گلوگاه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۷۴۳

کشت شبدر در مزارع گلوگاه

در شهرستان گلوگاه 900 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت علوفه شبدر بَرسیم قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بعد از برداشت محصول از مزارع شالیزاری، کشت شبدر به ‌عنوان یک علوفه‌ با ارزش غذایی مناسب برای تعلیف دام، 6 ماه دوم با تلاش دامداران انجام می‌شود.

گیاه شبدر به علت داشتن خصوصیاتی مانند سرعت رشد بالا، تعداد چین برداری زیاد، تولید علوفه زیاد در اوایل فصل، امکان مصرف به صورت تَر، خشک و سیلو، تثبیت اَزٌت و حاصلخیزی خاک مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شهرستان گلوگاه 900 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت علوفه شبدر بَرسیم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد

احمد مشایخی به خبرنگار مهر گفت: پلاک‌های هموئی، مسیله فخری و گزک از شهرستان دشتی، پلاک چغادک از شهرستان بوشهر بعد از دریافت از کارگروه شهرستان و بررسی در کمیته تفسیر برای وجود یا عدم وجود آثار کشت در لایه‌های تداخلی اراضی ملی و اشخاص تعیین تکلیف و با نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ادامه داد: در این جلسه کمیسیون پنج هزار و ۹۱۵ هکتار اراضی غیر ملی و ۱۷ هزار و ۹۶۲ هکتار اراضی ملی تثبیت شد.

جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان، نماینده بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضا کمیته تفسیر استان برگزار شد.

کد خبر 6079131

دیگر خبرها

  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • مبارزه با علف‌های هرز سطح ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع گندم و جو در لرستان
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن