Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@01:00:34 GMT

آب و صابون... 18 ماه بعد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۸۳۸

آب و صابون... 18 ماه بعد!

رئیسی به دانشگاه شهید بهشتی در تهران بیاید و به نرمی و لطافت در پاسخ به سوال دانشجویان بگوید "خدا رحم کرد ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشود ۵ هزارتومان".

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
روزگار را می بینید چه قدر بالا و پایین دارد؟! یک سال و نیم پس از انتخابات؛ روحانی مجبور است به وطن خود سمنان برود تا روز دانشجو را در تهران نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در همان دانشگاه سمنان هم با اعتراض شدید و پرسشگری تند و تیز دانشجویان مواجه شود که "تورم، گرانی جواب بده روحانی " و "شوخیه مگه وعده بدی نتونی؟!"

و رئیسی به دانشگاه شهید بهشتی در تهران بیاید و به نرمی و لطافت در پاسخ به سوال دانشجویان بگوید "خدا رحم کرد ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشود ۵ هزارتومان". حکایت از طعنه ای که عاملان دلار 18 هزار تومانی (امروز 11500 تومانی) می گفتند اگر رئیسی سر کار بیاید، دلار 5 هزار تومان می شود.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

آخر جوک بود اما دیر فهمیدیم 5 سال از 8 سال دولت با یک "جوک" گذشت! فیل لیبرال‌ها؛ کاسه و کوزه دموکراسی

انصافا امروز با آب و صابونی که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی می گفت، روی چه کسی را باید شست؟! آمیزه ناتوانی و غرور و تکبر، چه بلایی بر سر روحانی و سیاستمداران همراهش آورد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه توییتر رئیسی روحانی محمد ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا