Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:02:25 GMT

شجاع؛ اعتراض به کی‌روش، شوخی با قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۹۱۰

مدافع موفق دو هفته اخیر پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان نیمه اول پرماجرایی پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، شجاع خلیل زاده که سابقه حضور در ترکیب سپاهان را نیز در کارنامه دارد پیش از بازی به رسم ادب نزد نیمکت این تیم رفت و با امیر قلعه نویی سرمربی سابق خود در تراکتورسازی خوش و بش کرد.


این مدافع در جریان بازی نیز بارها در زمان پرتاب اوت به شوخی با قلعه نویی کنار محوطه فنی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاع خلیل زاده که در‌ چند دیدار اخیر با مصدومیت مواجه بوده و بازی کرده، در این بازی در یک صحنه به شدت توسط کی‌روش استنلی سرنگون شد که ابتدا با مداخله کامیابی نیا و در ادامه خود او با مهاجم تنومند و فیزیکی سپاهان به مشاجره پرداخت که با وساطت مهدی کیانی ماجرا خاتمه یافت.

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس