Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@04:28:44 GMT

بازگشت ۸۸۰ آواره سوری طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۹۱۸

بازگشت ۸۸۰ آواره سوری طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش جهان نيوز، مرکز «استقبال، توزیع و استقرار آوارگان سوری» وابسته به وزارت دفاع روسیه  امروز (یکشنبه) اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۸۸۲ آواره سوری به کشور خود بازگشته‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در بیانیه این مرکز آمده است ۱۹۲ آواره (از جمله ۵۸ زن و ۹۸ کودک) در لبنان و از طریق گذرگاه‌های «جدیده‌یابوس و تلکلخ» و ۶۹۰ آواره ( از جمله ۲۰۷ زن و ۴۵۲ کودک) در لبنان و از طریق گذرگاه «نصیب» به سوریه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این بیانیه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۴ آواره از مجموع ۸۸۲ نفر در مکان‌های اقامت دائمی خود اسکان گرفتند.

حدود یک ماه پیش امنیت عمومی لبنان اعلام کرد از ماه ژوئیه تا کنون ۸۷ هزار و ۶۷۰ آواره سوری به کشور خود بازگشته‌اند.

همچنین روند بازگشت آوارگان سوری  در اردن حضور از زمان بازگشایی گذرگاه «نصیب» در ۱۵ اکتبر افزایش داشته است  سرهنگ «مازن غندور» رئیس مرکز مهاجرت و گذرنامه در گذرگاه مرزی «نصیب» (بین اردن و سوریه) هفته گذشتته از بازگشت ۱۴۳۹ آواره سوری به کشورشان خبر داد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل