Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمبله باز هم خواب افتاد!

طرفداری - عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا بار دیگر سر موقع در تمرینات تیمش حاضر نشد.

وینگر 21 ساله و تکنیکی بارسلونا در هفته‌های اخیر بابت همین تاخیرها و سبک زندگی بیرون از زمینش مورد انتقادات بسیار قرار گرفته بود. حدود یک ماه پیش بود که والورده به خاطر همین تاخیر دمبله در تمرینات و یک و ساعت و نیم معطل گذاشتن باشگاه در مشخص کردن دلیل این اتفاق، او را از لیست بازی با بتیس خط زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه با ایجنت او جلسه گذاشت و نارضایتی‌اش را از رفتارهای این بازیکن ابراز کرد.

دمبله واکنش خوبی به این قضیه نشان داد و با گل سرنوشت ساز در بازی با اتلتیکو مادرید و عملکرد بسیار خوب در بازی با آیندهوون، ویارئال و اسپانیول، همه این حواشی را به دست فراموشی سپرد. با این حال دقایقی پیش رادیو کاتالونیا در خبری فوری گزارش داد دمبله امروز باز هم خواب افتاده و با تاخیر فراوان و نزدیک به 2 ساعته به تمرینات رسیده است. در واقع تمرین برای ساعت 11 برنامه ریزی شده بود اما دمبله حوالی ساعت 13 به کمپ تمرینی باشگاه رسید و در نهایت هم تنها تمرین کرد. در تصاویری که باشگاه از تمرینات منتشر کرد هم دمبله حضور نداشت.

البته این بار دمبله علی رغم تاخیر فراوان خودش را به کمپ تمرینی رساند و برای دقایقی هم که شده کار ریکاوری را انجام داد. در تمرین امروز آرتور هم حضور داشت و احتمالا مشکلی برای بازی مقابل تاتنهام نخواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن

سه بازیکن از پاری سن ژرمن بهترین ستارگان تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

طرفداری | با پایان بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این مسابقات نیز مشخص شده است.

سایت هواسکورد یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. هواسکورد اقدام به معرفی تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا کرده که عثمان دمبله از پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازی این مرحله از مسابقات انتخاب شده است. دمبله در بازی برگشت مقابل بارسلونا مرد اول این مسابقه بود و در برد 4-1 پاریسی‌ها مقابل تیم سابقش نقش بسزایی داشت. پس از عثمان دمبله با نمره 8.05، دیگر بازیکن پاری سن ژرمن، ویتینیا هم دیگر بازیکن برتر مرحله یک چهارم نهایی با نمره 8 از دید هواسکورد بوده است. جایگاه سوم هم به کیلیان ام باپه از پی‌اس‌جی با نمره 7.79 اختصاص یافته است.

هواسکورد البته تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان را هم معرفی کرده که در این تیم منتخب، آندری لونین از رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است. گلر اوکراینی رئالی‌ها که در بازی مقابل سیتی در اتحاد خوش درخشید با نمره 9.5 در جایگاه نخست قرار گرفته است. جایگاه‌های دوم و سوم این تیم منتخب هم ازآن کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن و زابیتسر از دورتموند است. در ادامه با هم نگاهی به تیم‌های منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازیم.

تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا