Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با اخبار آزار و اذیت کودکان در محیط مدارس و دفاع وزارت آموزش و پرورش از معلمان و ورود قوه قضائیه بصورت ویژه گفت: اذیت و آزار کسی که توان دفاع ندارد قبح بیشتری نسبت به سایر موارد دارد.

به گزارش رکنا، محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با اخبار آزار و اذیت کودکان در محیط مدارس و دفاع وزارت آموزش و پرورش از معلمان و ورود قوه قضائیه بصورت ویژه گفت: اذیت و آزار کسی که توان دفاع ندارد قبح بیشتری نسبت به سایر موارد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال کودک، پیرزن یا همسری که در خانه قرار گرفته و فشارها را تحمل می‌کند و نمی‌خواهد زندگی را رها کند. طبیعی است که باید همه مسائل حمایتی تشدید شود بنابراین این موارد باید از جنبه‌های مختلف مورد حمایت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید بدانیم نباید کاری کنیم افشای همین مساله ظلمی به آن خانواده و بچه بشود. شاید کسی حرفی را بزند که بدون بررسی مطرح شود که هم اشاعه فحشا است و هم آبروی آن خوانواده از بین می‌رود. باید دید آیا این مساله به مصلحت آن کودک است یا خیر. فکر نکنیم که حمایت می‌کنیم. همچنین نکته بعدی این است که در این موارد قوه قضائیه خواسته اینها بصورت فوق‌العاده بررسی شود. گاهی اصلا اتفاقی نیفتاده و در جامعه مطرح می‌شود ما و رسانه‌ها هستیم که این را شایع می‌کنیم.

اژه‌ای تاکید کرد: اگر این مساله اتفاق هم افتاده باشد گاهی قابل اثبات نیست. این جرم Crime در ملا عام که صورت نمی‌گیرد. شما توجه کنید که چگونه اطلا‌ع‌رسانی می‌کنیم گاهی نحوه دفاع ما سبب می‌شود طرف جری شود. ممکن است بگویند اگر افشا نکنیم، پیگیری نمی‌کنند یا فرد دوباره تکرار می‌کند. آیا برای همه این‌ها راه حلی وجود دارد؟ در اکثر مواقع فضاسازی سبب بازدارندگی نمی‌شود و ضررهایی برای جامعه ایجاد می‌کند. مثلا در اصفهان نه خود طرف مدعی عمل جنسی است و نه پزشکی قانونی چنین چیزی را تایید کرده است.

وی افزود:‌ من شنیده‌ام برخی از خانواده‌ها می‌خواهند که شکایت کنند. گاهی همان معاینه کودک در پزشکی قانونی خردکننده است. گاهی شاکی خصوصی هم وجود ندارد. من خواهش می‌کنم مردم و رسانه‌ها و دلسوزان ببینند چه طریقی را در پیش بگیرند. کسی که می‌تواند کمک کند قوه قضائیه و نیروی انتظامی استقبال می‌کنند. هروقت هم خبری رسیده قوه قضائیه به سرعت وارد شده و خارج از نوبت هم رسیدگی کرده است. الان قانون Law در این رابطه ضعیف نیست و اگر اثبات شود از اعدام execution که بالاتر نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده های این خودروها تهران را نا امن کرده بودند! +فیلم و عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی نگهبان شهرک صنعتی آبادان گلوله باران شد ! اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس گفتگو با آدم ربای خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس جوان اندیمشکی اعدام نشد وحشت دانش آموزان یک مدرسه از مشاهده حیوان جنگلی + عکس راز تلفن های پی در پی مرد خراسانی با 40 زن چه بود ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار جرم Crime پزشکی قانون Law اعدام execution اصفهان دانش آموزان قوه قضائیه کودکان وزارت آموزش و پرورش عکس مرد قتل فیلم افغان ساعت حوادث افغانستان اخبار افغانستان دستگیر شد پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان