Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در محل دانشگاه شهید چمران کرمان گفت: در راستای کمک به دانشگاه ها، در اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده پیشنهاد دادیم که یک واحد از ۹ واحد مالیات ارزش افزوده را برای خرید تجهیزات دانشگاه‌ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تخصیص این اعتبار ۱۰۰ درصدی است، عنوان کرد: آموزش‌ها به روز شده و باید تجهیزات جدید و به روز هم خریداری شوند و امر نوسازی هم مدنظر قرار گیرد.

پورابراهیمی انعقاد قرارداد‌های برون سپاری را از ظرفیت‌های مهم در حوزه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: دانشگاه می‌تواند خدمات مرتبط با رشته‌های خود را برای صنایع و شرکت‌ها انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: به بودجه دولت وابسته نباشید، بلکه از محل ظرفیت‌های خودشان ساختار را و منابع را اصلاح کنید.

وی به وجود معین‌های اقتصادی در استان اشاره داشت و گفت: معین‌های اقتصادی ظرفیتی است که دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند در کنار آن‌ها خدمات بهتر و بیشتری را برای جامعه ایجاد کنند.

پورابراهیمی بیان داشت: پازل اشتغالی که به واسط فعالیت معین‌های اقتصادی در مناطق مختلف استان ایجاد می‌شود و یا خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند، می‌تواند با ارائه آموزش از سوی فنی و حرفه ای‌ها تکمیل شود.

انتهای پیام/ح

مالیات برارزش افزوده به کمک تجهیزدانشگاه می آید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صد‌ها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشور‌های دنیا است.

دیگر خبرها

  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است