Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر انگلیس از نمایندگان حزب محافظه‌کارخواست تا در رای‌گیری آتی در پارلمان این کشور از توافق برگزیت حمایت کنند یا اینکه منتظر نخست وزیر شدن کوربین باشند.  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس از محافظه‌کاران خواست تا از توافق برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) حمایت کنند و به آن رای مثبت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز، نخست‌وزیر انگلیس که تلاش می‌کند تا اعضای پارلمان را متقاعد کند که روز سه‌شنبه (۲۰ آذر) به طرح برگزیت رای بدهند، امروز یکشنبه هشدار داد که در غیر این صورت امکان اینکه بریتانیا اتحادیه اروپا را ترک نکند، بسیار زیاد خواهد بود، ضمن اینکه امکان دارد که «جرمی کوربین» به قدرت برسد.

همچنین «بوریس جانسون»، «دیوید دیویس» و «پریتی پاتل» که حامی برگزیت هستند روز شنبه در کنوانسیون ملی محافظه‌کاران در این مورد صحبت کردند.

ترزا می‌تاکید دارد که بهترین فرد برای رهبری محافظه‌کاران است و ابراز امیدواری کرده است که توافق برگزیت تا کریسمس حفظ شود.

کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس چندی پیش گفته بود که این حزب با توافق برگزیت در پارلمان انگلیس مخالفت خواهد کرد و گفته بود: «این توافق شکست نگون‌بختانه‌ی مذاکراتی است که ما را با بدترین‌های جهان تنها خواهد گذاشت».

همه‌پرسی درباره جدایی یا باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا سوم تیر ۱۳۹۵ برگزار شد و مجموعا ۵۱.۹ درصد از رای‌دهندگان خواستار خروج شده و ۴۸.۱ درصد از شرکت‌کنندگان هم به ماندن رأی دادند. انگلیس اولین عضو اتحادیه اروپا است که تصمیم به خروج از آن گرفت.

چند ماه بعد از همه‌پرسی برگزیت، مذاکرات از نهم فروردین ۱۳۹۶ با به جریان انداختن ماده ۵۰ معاهده لیسبون که قواعد خروج یک عضو اتحادیه اروپا را تعیین می‌کند، آغاز شد. بر اساس قوانین اتحادیه اروپا، دو سال بعد از به جریان انداختن ماده ۵۰ معاهده لیسبون، انگلیس باید از اتحادیه اروپا خارج شود، اما در صورت توافق اعضای اتحادیه، این تاریخ می‌تواند تغییر کند و ضرب‌الاجل برگزیت به تعویق بیافتد.

بعد از روز خروج یعنی ۲۹ مارس سال ۲۰۱۹ (نهم فروردین ۱۳۹۸)، ۲۱ ماه دوره گذار تعیین خواهد شد که به معنای دوره‌ای پیش از دوره پسابرگزیت است. در دوره گذار که تا پایان سال ۲۰۲۰ به طول خواهد انجامید، بریتانیا همچنان در اتحادیه اروپا باقی می‌ماند، اما قدرتش محدودتر از قبل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترزا می نخست وزیر انگلیس خروج انگلیس از اتحادیه اروپا جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک ماده به‌عنوان ماده (۴۶) ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم به شرح زیر الحاق شد. بر اساس این ماده کلیه اشخاص غیرتجاری انتقال‌دهنده «عین» یا «حق‌واگذاری محل» در خصوص انتقال دارایی‌های زیر مشمول مالیات بر عایدی سرمایه هستند.

به این ترتیب املاک با انواع کاربری و حق واگذاری محل، انواع خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، انواع طلا، نقره، پلاتین و مسکوکات آنها و جواهرآلات و انواع ارز مشمول پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه شدند.

مشروج این مصوبه را اینجا بخوانید.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898850

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران