Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:03:15 GMT

دانلود آهنگ جديد فرزاد فتحي بنام فصل پنجم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۲۹۶

دانلود آهنگ جديد فرزاد فتحي بنام فصل پنجم

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد فرزاد فتحي بنام فصل پنجم با بالاترين کيفيت
Download New Music Farzad Fathi – Fasle Panjom
براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس بین‌المللی قرقیزستان از روز پنج شنبه در شهر بیشکک آغاز شده است و تا فردا دوشنبه ادامه دارد. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    مرحله نیمه پایانی مسابقات بوکس بین المللی بیشکک عصر امروز یکشنبه برگزار شد و میثم قشلاقی و علی فتحی از کشورمان با برتری مقابل حریفان خود به فینال رسیدند و روزبه صفری در حالیکه راند نخست را پیروز شده بود با ناداوری از صعود به فینال بازماند.   مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.   نتایج سه بوکسور کشورمان بدین شرح است:   وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف ازبکستانی را برده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی با نماینده میزبان مصاف می‌دهد.   وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود، از سد توکتوسونلو از قرقیزستان عبور کرد. وی در فینال با حریفی از روسیه جدال می‌کند.   وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد و در حالیکه راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند