Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:20:16 GMT

روزانه 140 تن تخم مرغ دولتی در پایتخت عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۳۷۰

روزانه 140 تن تخم مرغ دولتی در پایتخت عرضه می شود

تهران- ایرنا- مدیرکل پشتیبانی و امور دام استان تهران اعلام کرد: روزانه 140 تن تخم مرغ با نرخ دولتی و با شانه ای 13 هزار و 800 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای پایتخت عرضه می شود.

رضا سالمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به توزیع منظم تخم مرغ در 10 روز اخیر شاهد روند کاهشی در قیمت تخم مرغ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روزانه 80 تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و 60 تن در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ دولتی در حال عرضه است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: در کف بازار نیز قیمت تخم مرغ شانه ای 16 هزار و 500 تومان در حال عرضه است و به نظر می رسد تا روزهای آینده قیمت تخم مرغ در سایر اماکن عرضه تهران نیز کاهش یابد.

** واردات گوشت گوسفندی کاهش یافت
وی همچنین درباره افزایش قیمت گوشت گوسفندی اظهارداشت: با توجه به فصل سرما کشتار گوسفند در کشورهای روسیه و همچنین واردات گوشت از استرالیا کاهش یافت به همین منظور شاهد افزایش قیمت بودیم.
سالمی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته روزانه 140 تن گوشت گوسفندی منجمد واردات داشتیم که در زمان حاضر این میزان به 70 تن رسیده اما با هماهنگی های انجام شده مشکل واردات گوشت گوسفندی منجمد از کشور استرالیا برطرف شده است.
وی یادآور شد: اینک گوشت گوساله منجمد نیز در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای با کیلویی 29 هزار تومان در حال عرضه است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: افزایش قیمت گوشت گوسفندی مقطعی خواهد بود و با عرضه مناسب تلاش می کنیم قیمت در روزهای آینده کاهش یابد.
تهرام/7243//1348/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تخم مرغ گوشت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت مرغ در بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.   وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.   وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.   شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.   وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟