Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ابوقداره را نمی‌شناختم و اولین بار وی را در یاسوج دیدم، گفت: این فرد پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی داشت که دختر من وکالت این پرونده را داشت که به محض اطلاع از وی خواستم از این پرونده استعفا دهد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌رضا مزارعی در نشست پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان دانشگاه یاسوج اظهار داشت: تمامی گروه‌ها، جریان‌ها و آحاد جامعه در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند و به کشور متعلق به تمامی ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و برنامه ریزی‌های دشمن باید حضور ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران در مناسبت‌های ملی بویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از گذشته باشد.

مزارعی با تبریک روز دانشجو و انتظارات جامعه از این قشر  ابراز کرد: دانشجویان مظهر آگاهی، مبارزه با استکبار ، روشنگری، اقتدار ملی و ولایت مداری هستند همانگونه که در انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشتند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشجویان فضای ضد ظلم و ظلم ستیزی را در دانشگاه‌ها بنا گذاشتند و تا امروز هم باب روشنگری، نقادی و ارتقاء علم و دانش و هدایت گری این مجموعه علمی را مدیریت می‌کنند.

محسنی‌اژه‌ای: عمده موبایل‌های توقیفی ارتباطی با پرونده‌های قضایی ندارندسخنگوی قوه‌قضاییه/ اعلام اسامی و محکومیت 10 متهم اقتصادیدادگستری استان البرز مطالبات مردم از دستگاه قضایی را پیگیری می‌کند

مزارعی با بیان اینکه جنبش دانشجویی رسالت روشنگری، هدایت گری و بیداری جامعه را برعهده دارند، ادامه داد: هر موقع به آمریکایی‌ها اعتماد کردیم با شکست روبه‌رو شدیم.

وی با بیان اینکه  فساد همچون اژدهای هفت سر بوده و مبارزه با آن سخت است، خاطرنشان کرد: کمک کنید در مقابل کسانی که بخواهند امنیت روانی، اقتصادی و سلامت این نظام را برهم بزنند، بایستیم.

مزارعی با اشاره به ضرورت نقد دورن گفتانی با هدف اصلاح امور ادامه داد: هر فسادی را دانشجویان طرح کنند و کشف شود بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنیم و به تاسی از قوه قضائیه در تمام ابعاد فساد اقتصادی ورود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استخدام‌های بدون ضابطه توسط دستگاه قضایی تحت تعقیب قرار گرفتند، گفت: در این زمینه با برخی از مدیران برخورد شده است و البته انتظار می‌رود حراست و بازرسی دستگاه‌های اجرایی به کمک دستگاه قضایی بیایند.

مزارعی با تاکید بر اینکه با توجه به بافت عشیره‌ای و قومی استان با یک استخدام بدون ضابطه نیز با حساسیت ورود می‌کنیم، بیان کرد: این را به یاد داشته باشید اگر روزی از استان رفتم  و به اندازه یک قلم بیشتر با خود بردم بدانید خیانت کرده‌ام.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمینه استخدام‌های بدون ضابطه در برخی دستگاه‌ها اطلاعات لازم را دارم و در این زمینه سازمان بازرسی به جد و با قدرت پای کار است.

مزارعی با بیان اینکه با سرمایه گذاری مخالف نیستم و دست سرمایه گذاران واقعی را می‌بوسم، افزود: اولین مدافع سرمایه گذاری پتروشیمی سقاوه بودیم ولی این دلیلی بر این نیست که از سرمایه گذاری خارج از ضابطه و چهارچوب قانونی نیز حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه معتقدیم نباید چرخ هیچ کارخانه‌ای از چرخیدن بیفتد، اظهار داشت: در بررسی‌های کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بنا به 17 دلیل مشخص اجرای پتروشیمی سقاوه توجیحی ندارد و البته در بررسی مدارک این طرح بزرگ یک سند جعلی 100 میلیارد تومانی کشف شد.

مزارعی با بیان اینکه خودروی من پژو مدل 83 است و خودروی دیگری ندارم، گفت: هر کس دید یکی از بستگان من در دادگستری استان استخدام شده لحظه‌ای درنگ نکند و ان را فریاد بزند.

وی با اشاره به اینکه ابوقداره را نمی‌شناختم و اولین بار وی را در یاسوج دیدم، خاطرنشان کرد: این فرد پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی داشت که دختر من وکالت این پرونده را داشت که به محض مطلع شدنم از وی خواستم از این پرونده استعفا کند.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، شهردار جدید شهر سی سخت را منصوب کرد.

سیدعلی احمدزاده با صدور حکمی سجاد بهرامی را بعنوان شهردار سی سخت، مرکز شهرستان دنا منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این در پی بروز اختلافاتی در شورای شهر سی سخت با حکم وزارت کشور شورای شهر سی سخت منحل شده بود.

گفتنی است که بهرامی پیش از این سرپرستی شهرداری یاسوج را در مدت زمان کوتاهی عهده دار بود و در چند سال اخیر معاونت های مختلفی را در شهرداری یاسوج برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد