Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنان از هزینه هنگفت ۲.۶ تریلیون دلاری ناشی از فساد در گسترده جهانی خبر داد.

۲.۶ تریلیون دلار خسارت ناشی از فساد در حد تولید ناخالص داخلی فرانسه یا انگلیس (حدود شش برابر تولید ناخالص داخلی ایران) است.

به گفته دبیرکل سازمان ململ این فساد موجب از بین رفتن منابع لازم برای مدارس، بیمارستان‌ها و خدمات حیاتی است که به طور عمده با جرایمی همچون قاچاق انسان، مواد مخدر و اسلحه و تضعیف حاکمیت قانون در کشور‌های مختلف جهان ملازمه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سخنان دبیرکل سازمان ملل با اشاره به گزارش‌های بانک جهانی آمده است که کسب‌وکار‌ها و افراد در نقاط مختلف جهان هرساله بیش از ۱ تریلیون دلار رشوه می‌پردازند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»

به گزارش جماران؛ دبیرکل سازمان ملل با ترسیم تصویری تاریک از وضعیت خاورمیانه هشدار داد که تنش‌ها بر سر جنگ غزه و تشدید درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل می‌تواند به یک «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار» تبدیل شود.

ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل با ترسیم تصویری تاریک از وضعیت خاورمیانه هشدار داد که تنش‌ها بر سر جنگ غزه و تشدید درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل می‌تواند به یک «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار» تبدیل شود.

گوترش همچنین گفت که جنگ غزه، «چشم‌انداز جهنمی بشردوستانه» برای غیرنظامیان گرفتار در این منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: «خاورمیانه در لبه پرتگاه است». 

گوترش ادامه داد: «یک اشتباه محاسباتی، یک اشتباه ارتباطی، یک اشتباه، می‌تواند منجر به پیامدهای غیرقابل تصور شود - یک درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار که برای همه طرف‌های درگیر ویرانگر خواهد بود».

دیگر خبرها

  • حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد