Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: توجه زیاد شاهزاده هری به همسرش باعث عصبانیت برادرش شاهزاده ویلیام شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، شاهزاده هری، برادرش ویلیام را متهم کرده است که رابطه او با همسرش، مگان مارکل را خراب می کند.

این اختلاف نظر زمانی رخ داد که شاهزاده ویلیام، به برادر کوچکتر خود به کنایه گفت که روابط او با همسرش مگان بیش از اندازه پیشرفت کرده و جای همه چیز را گرفته است و باعث شده هری به هیچ چیز و هیچ کس توجهی نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده هری در واکنش این حرف او، برادرش را متهم کرد که وی هیچ چیزی از گذشته مارکل، نیت او نمی داند.

طبق اطلاعات به دست آمده، برای شاهزاده هری بیش از اندازه برای همسرش مگان مارکل حساسیت به خرج می دهد و او هیچ گونه انتقادی از مگان را تحمل نخواهد کرد.

شاهزاده مرکل و بازیگر Actor سابق هالیوود مگان مرکل در 19 ماه می امسال با هم ازدواج کردند و هری به همراه برادرش، شاهزاده ویلیام، همسر او، کاترین و سه فرزند آن‌ها در کاخ کنزینگتون لندن زندگی می‌کند.

هری 10 سال در ارتش بریتانیا انجام وظیفه کرد و در دو عملیات در افغانستان حضور داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده های این خودروها تهران را نا امن کرده بودند! +فیلم و عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس بازیکن سابق فوتبال باشگاه پرسپولیس درگذشت+تصاویر اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس گفتگو با آدم ربای خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن نگهبان شهرک صنعتی آبادان گلوله باران شد ! تاج جواهر نشان به سرقت رفت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مگان مارکل بازیگر Actor انگلیس عکس فرزند ساعت همسرش عکس قتل فیلم مرد ساعت پسر حمله تهران زن جوان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس