Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح بخشودگی تعدیل بدهی‌های واحدهای صنعتی اردبیل اجرا می‌شود و اجرای این طرح تا پایان دی ماه تمدید شده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نظری شیخ احمد بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به سطح قابل قبولی رسیده‌ایم و تمامی بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان فراهم است و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در تلاش هستیم در توسعه شهرک‌های صنعتی از ظرفیت بخش خصوصی به طور همه‌جانبه بهره‌مند شویم بیان کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته تا بخش خصوصی رغبت و تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این زمینه داشته باشند که این موضوع در حال حاضر بسیار مهم و اساسی است.

5 شهرک صنعتی اردبیل برون‌سپاری شد15 ناحیه و شهرک صنعتی اردبیل توسعه می‌یابدتوسعه 15 شهرک صنعتی در اردبیل مصوب شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تمدید اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد اقساط بدهی های واحدهای صنعتی تا پایان دی ماه 97  در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، دستورالعمل بخشودگی جرائم دیرکرد اقساط معوق تا پایان آبان ماه 97 به واحدهای صنعتی ابلاغ شده بود که با توجه به درخواست مکرر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و در راستای کمک به اشتغال و حمایت از واحدهای صنعتی، این طرح تا پایان دی ماه 97 از سوی سازمان متبوع تمدید شد.

وی افزود: طرح بخشودگی دیرکرد اقساط معوق در راستای حمایت از صنایع کوچک، رفع موانع تولیـد و افزایش اشتغالزایی به واحدهای صنعتی ابلاغ گردیده و از همه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان دعوت کرد تا با توجه به محدودیت زمانی، جهت بهره مندی از دستورالعمل فوق، هرچه سریعتر به شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.

نظری‌شیخ‌احمد تصریح کرد: امیدواریم این محدوده زمانی فرصت مناسب برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و با استفاده از این فرصت طلایی به نحو احسن استفاده کنند که این موضوع در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی است و امیدواریم مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ن

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود

سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم اما طی دو سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این ناترازی با درایت و برنامه ریزی‌های دقیق به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که برای گذر از اوج بار تابستان امسال ۱۸۰ اقدام تأمین انرژی در کشور تعریف شده، افزود: امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه‌های حرارتی جدید و راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدید پذیر و احداث شبکه‌های توزیع و انتقال برق از جمله آن‌ها است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به آغاز معاملات برق در بورس انرژی توسط شرکت‌های توزیع برق گفت: در نخستین روز معاملات شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی، ٢١ شرکت توزیع نیروی برق موفق به خرید برق به ارزش ٣٢ میلیارد تومان از تولیدکنندگان برق شدند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید برق از بورس انرژی اقدام کنند، افزود: بیشترین حجم معاملات مربوط به شرکت توزیع نیروی برق اهواز بوده که بالاترین رکورد را ثبت کرده است.

منبع تسنیم

کد خبر 746814

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی