Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@15:41:38 GMT

همسر زیبا بروفه فوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۷۴۹

پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. ناطقان: پیام صابری را شاید بسیاری از کسانی که مخاطب تلویزیون باشند با سریال "ریحانه" بشناسند و سینماگرها هم به عنوان طراح گریم و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند.

او متولد 1352 تهران بود. وی کار چهره‌پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صابری در آخرین روزهای عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد.

این خبر را خانواده مرحوم صابری و افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با خبرنگار ما تأیید کردند و گفتند که این هنرمند بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است. منبع: تسنیم برچسب ها: پیام صابری ، بازیگر تلویزیون ، درگذشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیام صابری بازیگر تلویزیون درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ پیام صابری افزود: با توجه به لزوم بروزرسانی تجهیزات و رفع خرابی تجهیزات مخابراتی و نیاز به DownTime، از ساعت ۲۳ چهارشنبه هشتم فروردین اختلال مخابراتی در برقراری ارتباط مشترکان تلفن ثابت محدوده‌هایی از شهر همدان به وجود آمد.

وی افزود: در اطلاعیه اعلام شده، قرار بود نصب تجهیزات در مدت ۴۸ ساعت انجام شود که با تلاش نیرو‌های شرکت مخابرات در کمتر از ۱۰ ساعت تجهیزات مورد نیاز نصب شد.

صابری تصریح کرد: این تجهیزات مربوط به یک سوئیچ بود، اما مشترکان مراکز مخابراتی تختی، بعثت (فاطمیه)، شهید بهشتی، شهرک فرهنگیان و شهر مریانج در این مدت با قطعی شبکه تلفن ثابت، همراه شدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: این قطعی شامل همه خطوط از جمله خطوط مشترکان شخصی، اداری، دیتا بانکی و تلفن‌های امدادی بود.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی