Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: تصویب نامه مصوب جلسه مورخ ۱۴ اذر ۹۷ هیأت وزیران در خصوص «اجازه برگزاری گردهمایی بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی در سال ۱۳۹۷ تا سقف مبلغ ۱۵ میلیارد ریال»، طی نامه شماره ۱۲۱۶۸۵ در تاریخ ۱۷ آذر ۹۷ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: برگزاری گردهمایی بین المللی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد

دیوان بین‌المللی کیفری در ایمیلی به شبکه سی‌ان‌ان به اظهارات قبلی «کریم خان» دادستان کل این دیوان اشاره و تاکید کرد: «دیوان بین‌المللی کیفری درباره تحقیقات در حال انجام اظهار نظر مستمری ارائه نمی‌کند و به گمانه زنی‌ها در گزارش‌های رسانه‌ها پاسخ نمی‌دهد و بر این اساس، ما اعلام می‌کنیم که هیچ پاسخ دیگری در این مرحله نداریم.

رسانه‌های عبری زبان پیش از این فاش کرده بودند که دیوان بین‌المللی کیفری در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است.

با این‌حال نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش این روزها به شکلی کاملا غیرعادی نگران و متشنج است و تماس‌های گسترده‌ای با مقام‌های آمریکایی به‌منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

نتانیاهو پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای رسمی در خصوص اقدامات احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد این نهاد برای «تضعیف حق مسلم اسرائیل برای دفاع از خود» اقدام کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو، پریشان‌تر از همیشه
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری