Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: تلفن گویای ۱۹۷، پل ارتباطی بین مردم و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، عصر امروز ( 18 آذر ) جلسه ارتباط مستقیم سرهنگ رضا محمدرضایی فرماندهی ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت به همراه معاونین و روسای پلیس های تخصصی با مردم در چهاراه فرمانداری برگزار شد و به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه انتظامی رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه در گذشته جلسات ارتباط مستقیم مردمی در ستاد نیروی انتظامی این شهرستان، برگزار شده است، ابراز داشت: معمولا دوشنبه هر هفته، در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، به مدت 2 الی 3 ساعت جلسه ارتباط مستقیم با شهرندان، برگزار می شود.


محمدرضایی بیان داشت: به دلیل بعد مسافت ستاد نیروی انتظامی با مرکز شهر، احساس بنده این بود، شهروندان برای دسترسی آسان به این ستاد،با مشکل مواجه اند، بنابراین تصمیم گرفتیم، این جلسه ارتباط مستقیم مردمی را به مرکز شهر آورده، تا دسترسی مردم، آسان شود و بتوانند بدون دغدغه مشکلات خود را مطرح کنند و تا هر لحظه از امروز که مردم برای مطرح کردن مشکلاتشان، مراجعه کنند ما در این محل آماده پاسخگویی هستیم.

فرمانده ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی مقطع ای نیست، و تدوام دارند،تصریح کرد: این جلسات به صورت هفتگی و هر بار در یک نقطه ای از شهر برگزار خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه مسئولین بایستی در بین مردم حضور یافته و از نزدیک به سؤالات مردم پاسخ دهند، گفت: دوست دارم، دیگر مسئولین شهر نیز، این حرکت را در راستای گره گشایی از مشکلات مردم، انجام دهند.
 
محمدرضایی با بیان اینکه مردم می توانند غیرحضوری نیز مشکلات، انتقادات و تشکرهای خود را به گوش مسئولین نیروی انتظامی برسانند، خاطرنشان کرد: در ستاد نیروی انتظامی شهرستان، تلفن گویای 197 پیش بینی شده، پل ارتباطی بین مردم و ستاد نیروی انتظامی است.


فرمانده ستاد نیروی انتظامی شهرستان جیرفت در ادامه با اشاره به این مطلب که، این تلفن گویا در بازرسی ستاد فرماندهی قرار دارد، اظهار داشت: تمام تماس های مردم بلافاصله به صورت آنلاین به بازرسی شهرستان ارجاع داده می شود و کارشناسان ما در بازرسی  موضوعات را به صورت جدی پیگیری خواهند کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان مقابله با تروریسم شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ