Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@06:21:58 GMT

بازگشت 882 آواره سوری طی 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۸۴۹

بازگشت 882 آواره سوری طی 24 ساعت گذشته

به گزارش ایکنا به نقل از فارس؛ مرکز «استقبال، توزیع و استقرار آوارگان سوری» وابسته به وزارت دفاع روسیه  امروز (یکشنبه) اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۸۸۲ آواره سوری به کشور خود بازگشته‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در بیانیه این مرکز آمده است ۱۹۲ آواره (از جمله ۵۸ زن و ۹۸ کودک) در لبنان و از طریق گذرگاه‌های «جدیده‌یابوس و تلکلخ» و ۶۹۰ آواره ( از جمله ۲۰۷ زن و ۴۵۲ کودک) در لبنان و از طریق گذرگاه «نصیب» به سوریه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۴ آواره از مجموع ۸۸۲ نفر در مکان‌های اقامت دائمی خود اسکان گرفتند.

حدود یک ماه پیش امنیت عمومی لبنان اعلام کرد از ماه ژوئیه تا کنون ۸۷ هزار و ۶۷۰ آواره سوری به کشور خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سوریه آوارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای امن که آخرین مورد آن در عین بعال رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ پایگاه بیت هلل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان ساعت ۳:۴۰ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

کد خبر 6080263

دیگر خبرها

  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • تکرار سناریوی آوارگی فلسطینی‌های شمال نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی