Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@21:53:00 GMT

جهانگیری فردا به هرمزگان سفرمیکند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۸۵۴

معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی، فردا - دوشنبه - به استان هرمزگان سفر می‌کند. ناطقان: از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این سفر دو روزه، ضمن دیدار عمومی با مردم منطقه محروم کوشا احمدی در شهرستان حاجی آباد، 1200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در جلسه شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی این استان و بررسی مشکلات و مسائل فراروی کار آفرینان استان و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه برنامه دیگر روز اول سفر جهانگیری به استان هرمزگان است.
معاون اول رییس جمهوری همچنین در دومین روز از این سفر ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان، پروژه آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی هرمزگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک استان، مجتمع کشتی سازی و تاسیسات آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر خواهد بود.
بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به صنایع استان هرمزگان، کرمان و یزد از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر معاون اول رییس جمهوری است. منبع: ایرنا برچسب ها: جهانگیری ، سفر ، هرمزگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جهانگیری سفر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فردا سه شنبه ۲۸ فروردین درباره اقدامات این معاونت در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در پایتخت به اعضای شورای شهر تهران گزارش می دهد. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا ، همچنین لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای دریافت بهای خدمات بهره برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر بررسی می شود. علیرضا نادعلی افزود: در نشست فردای شورا ، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نیز برگزار خواهد شد. به گفته سخنگوی شورا ، بررسی سی امین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران هم در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت/ باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند