Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اظهارنظری انجام داد که می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک بودن پایان دوران کاری او در جمع ژرمن‌ها باشد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در گفت‌و‌گو با شبکه ZDF آلمان از احتمال مربیگری‌اش در رئال مادرید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من چند سال در رده باشگاه مربیگری کرده‌ و هنوز به بازنشستگی فکر نکرده‌ام. کاملاً مشخص است که بخش بیشتر دوران مربیگری من در رده ملی سپری شده و به همین دلیل زمانی خواهد رسید که باید فکر کنم در آینده چه کاری می‌خواهم انجام دهم. هنوز به مربیگری در یک باشگاه تمایل دارم.

رئال بتیس با پیروزی پرگل راهی یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد

 

لو که تا سال 2020 با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارد، افزود: اگر هدایت تیمی باشگاهی را قبول کنم، فکر می‌کنم که آن تیم در خارج از آلمان باشد. در آلمان، نه. رئال مادرید؟ هدایت این تیم برای تمام مربیان پروژه جالبی است.

این نخستین باری نیست که سرمربی 58 ساله تیم ملی آلمان نسبت به بازگشت به فوتبال باشگاهی ابراز تمایل می‌کند. او تابستان امسال پس از جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید هم تمایل خود را برای فعالیت در رده باشگاهی نشان داد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی آلمان رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی آلمان رئال مادرید تیم ملی آلمان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم