Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:57:58 GMT

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۸۷۳

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس

رکنا: پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

پیام صابری را شاید بسیاری از کسانی که مخاطب تلویزیون باشند با سریال "ریحانه" بشناسند و سینماگر‌ها هم به عنوان طراح گریم و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند.

او متولد ۱۳۵۲ تهران بود. وی کار چهره‌پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری در آخرین روز‌های عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد.

این خبر را خانواده مرحوم صابری و افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی تأیید کردند و گفتند که این هنرمند Artist بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده های این خودروها تهران را نا امن کرده بودند! +فیلم و عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی جوان اندیمشکی اعدام نشد آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن راز تلفن های پی در پی مرد خراسانی با 40 زن چه بود ؟ تاج جواهر نشان به سرقت رفت+ عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس وحشت دانش آموزان یک مدرسه از مشاهده حیوان جنگلی + عکس قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: تلویزیون سریال بازیگر سینما هنرمند Artist مرگ همسر عکس زیبا بروفه ایست قلبی عکس قتل فیلم مرد ساعت پسر حمله تهران زن جوان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد

همشهری آنلاین - شقایق عرفی‌نژاد: اولین نفر، کیومرث پوراحمد بود که ۱۶ فروردین به طرز بهت‌آوری خبر درگذشتش پخش شد. او که سال‌ها برای تلویزیون و سینما فیلم ساخته بود و قصه‌های مجیدش در یاد همه ما خواهد ماند، بی آن که اکران آخرین فیلمش «پرونده باز است» را دیده باشد، جهان را ترک کرد.

۲۹ اردیبهشت، رضا حداد، کارگردان تئاتر و فعال حوزه تبلیغات از دنیا رفت و دوستدارانش را با مرگی زودهنگام غمزده کرد. حداد دانش آموخته تئاتر بود و نمایش های مختلفی را هم با شیوه پست مدرن و استفاده از تصویر روی صحنه آورد.

تیرماه وقت رفتن شاعری با صدای جادویی بود. احمدرضا احمدی خالق کتاب‌های «من حرفی دارم که فقط شما بچه‌ها باور می‌کنید»، باز هم نوشتم صبح، صبح شد»، «اسب و سیب و بهار» و بسیاری کتاب‌های دیگر، ۲۰ تیرماه تابستان امسال از میانمان رفت. احمدرضا احمدی را بنیانگذار موج نو در دهه ۱۳۴۰ در شعر معاصر ایران می دانند که سال های زیادی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار کرد و علاوه بر شعر چندین نمایشنامه دادر و در نقاشی هم سال‌ها دوست نزدیک شماری از نقاشان بزرگ معاصر ایران مثل منوچهر یکتایی و بهمن محصص و آیدین آغداشلو و سهراب سپهری و علی‌اکبر صادقی بوده است و سال ۱۴۰۱ هم نمایشگاهی در گالری «اُ» از نقاشی های او برگزار شد.

پاییز هم ناباورانه رفتن تعدادی دیگر از هنرمندان را به دنبال داشت. مرگ اهل هنر از همان هفته اول مهر و با رفتن امرالله صابری در پنجم مهر شروع شد. هفته بعد خبر رسید فردوس کاویانی، بازیگر دوست‌داشتنی که از چند سال پیش بیماری اش دوستدارانش را نگران کرده بود، ‌ از دنیا رفت. غم رفتن او هنوز خیلی تازه بود که آتیلا پسیانی با سرطان و در فرانسه دنیا را ترک کرد. او بازی در تئاتر را پیش از سال ۵۷ شروع کرده بود، اما نسل دهه شصت با مجموعه‌های محله بروبیا و محله بهداشت با او خاطرات زیادی با او پیدا کردند. بعد هم با تجربه‌های متعدد و با نمایش‌های متفاوت، لقب بازی‌ساز گرفت.

اما آنچه همه را به معنای واقعی بهت زده کرد، قتل فجیع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در خانه‌شان بود. او که در تمام ساخته‌هایش از عشق گفته بود، حالا به شکل وحشتناکی کشته بود و چه کسی می‌توانست آن را باور کند؟ کمتر از دو ماه از این اتفاق باورنکردنی و در آذر ماه بیتا فرهی خوش سیما و خوش صدا درگذشت و بعد با رفتن توران مهرزاد ازهامون هیچ کس باقی نماند. اما پروانه معصومی‌ هم بازیگر دیگری بود که ۲ روز بعد از بیتا فرهی از میان رفت و پاییز بی رحم این گونه به پایان رسید.

زمستان هم که رسید پردیس افکاری بازیگر تئاتر، ‌ سینما و تلویزیون را با خود برد. پردیس افکاری که بازیگری را با تئاتر شروع کرده بود و در فیلم‌های سینمایی زیادی حضور داشت، مدتی از ایران خارج شده بود، اما به تازگی به کشور برگشته بود که دچار بیماری شد و دو سه روز بعد از اعلام بیماری اش در تهران درگذشت.

کد خبر 839493 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران داریوش مهرجویی خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران تئاتر سینمای ایران کیومرث پوراحمد

دیگر خبرها

  • تفکیک جنسیتی عجیب در تلویزیون که بحث‌برانگیز شد
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • شوخی رشید با همسر مجری زن سرشناس روی آنتن زنده + فیلم
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • (ویدئو) بازیگر تلویزیون: ۵ درصد بازیگران دستمزد نجومی می‌گیرند
  • قرآن خواندن بازیگر افغانی در برنامه نوروزی تلویزیون
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد