Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@00:45:59 GMT

آخرین وضعیت بازار تخم مرغ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۸۷۹

مدیرکل پشتیبانی و امور دام استان تهران اعلام کرد: روزانه 140 تن تخم مرغ با نرخ دولتی و با شانه ای 13 هزار و 800 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای پایتخت عرضه می شود. ناطقان: رضا سالمی اظهارداشت: با توجه به توزیع منظم تخم مرغ در 10 روز اخیر شاهد روند کاهشی در قیمت تخم مرغ بودیم.
وی افزود: روزانه 80 تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و 60 تن در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ دولتی در حال عرضه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: در کف بازار نیز قیمت تخم مرغ شانه ای 16 هزار و 500 تومان در حال عرضه است و به نظر می رسد تا روزهای آینده قیمت تخم مرغ در سایر اماکن عرضه تهران نیز کاهش یابد.

** واردات گوشت گوسفندی کاهش یافت
وی همچنین درباره افزایش قیمت گوشت گوسفندی اظهارداشت: با توجه به فصل سرما کشتار گوسفند در کشورهای روسیه و همچنین واردات گوشت از استرالیا کاهش یافت به همین منظور شاهد افزایش قیمت بودیم.
سالمی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته روزانه 140 تن گوشت گوسفندی منجمد واردات داشتیم که در زمان حاضر این میزان به 70 تن رسیده اما با هماهنگی های انجام شده مشکل واردات گوشت گوسفندی منجمد از کشور استرالیا برطرف شده است.
وی یادآور شد: اینک گوشت گوساله منجمد نیز در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای با کیلویی 29 هزار تومان در حال عرضه است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: افزایش قیمت گوشت گوسفندی مقطعی خواهد بود و با عرضه مناسب تلاش می کنیم قیمت در روزهای آینده کاهش یابد. منبع: ایرنا برچسب ها: تخم مرغ ، قیمت ، بازار ، تنظیم بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جمعیت دام به نسبت سال های گذشته با رشد زیادی روبروست به طوریکه بنابر گزارش مرکز آمار در همه بخش های دام شامل روستایی، عشایری و پرواری افزایش داشته است.

به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳