Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کوروش فرزین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت استان تهران افزود: ماهانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت به بیمه شدگان هزینه می‌شود، این درحالی است که سالانه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت خسارت خواهد بود که البته هم شامل بیمه شدگان تهرانی و هم بیمه شدگانی است که از استان‌های دیگر به تهران مراجعه و خدمات درمانی در تهران دریافت می‌کنند و براساس تفاهم نامه صورت گرفته، فرد بیمه شده می‌تواند هم از استانی که دفترچه بیمه صادر شده و هم از استانی که خدمت می‌گیرد، خسارت نیز دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران با تأکید بر اینکه در استان تهران ۶ هزار مرکز طرف قرارداد بیمه سلامت است، گفت: همچنین ۱۰۳ بیمارستان خصوصی تا ۵۳ بیمارستان دولتی به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهند و دوهزار پزشک عمومی و هزار پزشک متخصص طرف قرارداد ما هستند همچنین دو هزار و ۳۰۰ داروخانه در استان تهران طرف قرارداد ماست که بالای ۹۹ درصد داروخانه‌ها با ما همکاری می‌کنند.

وی افزود: همچنین ۴۵۰ مرکز آزمایشگاهی و ۲۵۰ مرکز تصویربرداری و همچنین ۲۰۰مرکز فیزیوتراپی نیز طرف قرارداد ما هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران درباره شرکت‌های سودجو که از نام بیمه سلامت استفاده می‌کنند گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به برخی از افراد حقیقی و حقوقی مجوز بازاریابی در حوزه کالا و خدمات داده که توسط آن‌ها بازاریابی انجام می‌شود و در حال حاضر مشاهده شده که برخی از این افراد و یا شرکت‌ها از نام سازمان بیمه سلامت سوءاستفاده می‌کنند که این امر تخلف است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت با هیچ شرکتی برای بازاریابی قرارداد ندارد و هر کسی که خود را از طرف ما معرفی می‌کند قصد سوءاستفاده دارد و در این خصوص به هموطنان هشدار می‌دهیم که اعتماد نکنند.

فرزین به سامانه ۱۶۶۶ اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه مردم می‌توانند مشکلات و شکایات خود را اطلاع دهند و همچنین روز‌های دوشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ بنده و معاونین سازمان جوابگوی تلفن‌های بیمه شدگان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت افزود: این رویداد با محور‌های پوشش‌های بیمه، قوانین و فرآیندها، نظارت بر خدمات، مدیریت منابع، آموزش و پیشگیری و کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه برگزار می‌شود که استادان، دانشجویان، پزشکان و کارکنان مراکز درمانی می‌توانند با ارسال ایده‌های خود از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی در این رویداد شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه سلامت خسارت تهران پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان

عبدالرضا روشنی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس ماده یک قانون این سازمان، توسعه و گسترش پوشش‌های بیمه‌ای به اقشار مختلف با اولویت گروه‌های فاقد بیمه، با هدف استقرار عدالت اجتماعی و ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی افراد جامعه مأموریت اصلی این مجموعه تلقی می‌گردد، گفت: در همین راستا از سال ۱۴۰۱ طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی به اجرا درآمده است و از استقبال خوبی برخوردار بوده و در سال جدید نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی صاحبان حرف و مشاغل آزاد، دارندگان سوابق بیمه‌ای از گذشته که در حال حاضر به هر دلیل دارای ارتباط بیمه‌ای نیستند، زنان خانه‌دار و دختران بالای ۱۸ سال و تمامی دانشجویان می‌توانند در قالب انعقاد قرارداد‌های اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش این سازمان قرار گیرند، می گوید: عدم نیاز به مراجعه حضوری و انتخابی بودن نرخ بیمه و سطح دستمزدی از ویژگی‌های این قرارداد‌ها می‌باشد.

روشنی ادامه داد: قرارداد‌های گروه مشاغل آزاد و زنان خانه دار در سه نرخ با امکان بهره مندی از دو درصد سهم دولت منعقد شده و مخاطبان میتوانند با انتخاب دامنه تعهدات مورد انتظار خود با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir نسبت به ثبت قرارداد با امکان پرداخت آنلاین حق بیمه اقدام نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نرخ حق بیمه اختیاری نیز ۲۷ درصد و مبنای پایه آن ۱/۲ برابر حداقل دستمزد سال می‌باشد.

در حال حاضر ۱۲۰ هزار نفر بیمه شده در گروه‌های حرف و مشاغل آزاد و اختیاری در سطح استان خوزستان تحت پوشش می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت