Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی موانع و مشکلات موجود بر سرراه صادرات کالااز مرز تمرچین بررسی شد .
شهریاری در مصاحبه با خبرنگار مان در پیرانشهر گفت : گمرک تمرچین از جمله گمرکات فعال آذربایجان غربی در جنوب این استان است که صادرات کالاها از این گمرک از رونق خاصی برخوراست

از این گمرک  کالاهایی از جمله  مصالح ساختمانی ، مصنوعات فلزی و پلاستیکی ، لبنیات ، میوه تره بار ، ماشین آلات صنعتی ، البسه و سنگ های نمای ساختمانی به کشور همجوار صادر می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در حال حاضر حجم مبادلات در مرز تمرچین در 8 ماهه سالجاری 283 میلیون دلار است که بنظر میرسد در صورت رفع موانع صادراتی این حجم مبادلات افزایش چشم گیری داشته باشد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گمرک تمرچین ارومیه اذربایجان غربی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد

ایسنا/یزد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صادرات بیش از یک میلیارد دلاری صادرکنندگان یزدی طی ۱۱ ماهه سالجاری از گمرکات کشور خبر داد.

«محمدکاظم صادقیان» افزود: صادرکنندگان استان یزد در مدت یازده ماهه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۶ میلیون و ۵۱ هزار تن کالا به ارزش ۱ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار از گمرکات کشور صادرات داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به میزان صادرات استان از گمرک یزد گفت: صادرات استان در ۱۱ ماه سال جاری دو هزار و ۸۷۳ تن کالا به ارزش ۴۶۸ میلیون دلار از گمرک استان یزد اعلام شده است.

صادقیان تصریح کرد: در این مدت علاوه بر کاشی و سرامیک، انواع محصولات و مقاطع فولادی، انواع هیدروکربن، انواع نایلون و کیسه فریزر، انواع لوله و پروفیل، انواع ظروف شیشه‌ای، اکسید مولیبدن و فرو مولیبدن، انواع سیم و کابل، پسته و مغز پسته، انواع روفرشی، کالاهای عمده صادراتی از گمرک استان یزد هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صمت یزد، این مسئول ادامه داد: کشورهای عراق، امارات متحده عربی،  پاکستان، افغانستان، عمان، ترکیه، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان  و گرجستان، ۱۰ کشور برتر مقصد صادراتی از گمرک استان یزد هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرک‌های استان بوشهر
  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر
  • صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری از گمرک زبرخان
  • نظارت بر بازار عید نوروز تشدید شود
  • استان یزد بیش از 1 میلیارد دلار کالا صادر کرد
  • صادرات استان البرز از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد
  • نظارت بر بازار آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد
  • نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • تشدید نظارت بر بازارآذربایجان غربی در روزهای پایانی سال