Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - عثمان دمبله، مهاجم تیم فوتبال بارسلونا یک بار دیگر مرتکب بی‌انضباطی شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بر اساس گزارش «رادیو کاتالونیا»، عثمال دمبله امروز (یکشنبه) با دو ساعت تأخیر وارد محل تمرین تیم فوتبال بارسلونا شده است. تمرین امروز آبی‌واناری‌ها به منظور آماده‌سازی برای بازی سه‌شنبه شب مقابل تاتنهام در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 11 به وقت محلی آغاز شد، اما مهاجم فرانسوی بارسا با دو ساعت تأخیر به محل تمرین تیمش رسید و مجبور شد تنها تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی دمبله بابت تأخیر در  ورودش به تمرین از کادر فنی و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرده است.

دمبله 21 ساله چند هفته پیش نیز پنج ساعت دیر به تمرین بارسلونا رسیده بود و ارنستو والورده او را در جریان شکست 4 بر 3 بارسلونا مقابل رئال بتیس در لیست 18 نفره آبی‌واناری‌ها قرار نداد تا به نوعی بی‌انضباطی ستاره جوان تیمش را بی‌پاسخ نگذارد.

احضار مدیر برنامه‌‌های دمبله در پی بی‌انضباطی‌های بازیکن فرانسوی در بارسلونا

با این شرایط مشخص نیست که والورده چه تصمیمی در خصوص عثمان دمبله اتخاذ کند و ممکن است او را در بازی سه‌شنبه شب با تاتنهام در ترکیب 18 نفره قرار ندهد.

انتهای پیام/  

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۰ و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق ۲۲ و ۹۰ گل‌های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه ۷۳ توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با ۵۲ امتیاز سوم است.

tags # کیلیان امباپه ، فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک