Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:38:53 GMT

فجر شهید سپاسی مغلوب مس کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۰۸۵

فجر شهید سپاسی مغلوب مس کرمان شد

در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر‌شهید سپاسی در‌ برابر‌ مس کرمان شکست خورد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در هفته شانردهم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر‌شهید سپاسی در‌برابر‌ مس کرمان شکست خورد. این بازی  که در نیمه اول بسیار درگیرانه بود با حملاتی از جانب هر دو تیم  دنبال می شد اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با آغاز نیمه دوم این شاگردان اسماعیل زارع بودند که موفق شدند با یک ارسال از سمت راست که با خروج اشتباه مهدی اسلامی دروازه بان مس همراه شد، سلمان بحرانی را صاحب توپ کنند تا او با یک ضربه با دقت دروازه مس را به راحتی بازکند.

در ادامه تیم مس با تغییر تاکتیکی که توسط نادر دست‌نشان مربی این تیم انجام شد دامنه حملاتش را گسترده‌تر کرد و در دقیقه 58 صحنه  مشکوکی درمحوطه جریمه فجرسپاسی اتفاق افتاد که داور این دیدار فرهاد امینی اعتقادی به  پنالتی نداشت که این صحنه با اعتراضات نادر دست نشان و فرزاد حسین خانی نیز همراه شد.

کار سخت فجر شهید سپاسی مقابل مس مدعیفارس| سرمربی فجر شهید سپاسی برکنار شدگیلان| "ملوان بندرانزلی" در مقابل "فجر شهید سپاسی شیراز" به تساوی دست یافت

در ادامه حملات موثر واقع افتاد تا این که پرتو توانست از شلوغی درمحوطه شش قدم استفاده کند و دروازه فجر را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

مسی‌ها که مساوی در خانه برایشان نتیجه خوبی تلقی نمی‌شد با پیگیری حملات همه جانبه خودشان بالاخره توانستند در دقیقه 95  بر روی یک ارسال از جناحین و ضربه سر شروین بزرگ  گل برتری را به ثمر برسانند تا مس با این پیروزی که در دقایق آخر به دست آمد همچنان در کورس مدعیان صعود بماند.

بعد از اتمام  بازی‌های امروز مس  طی 14 بازی موفق شده است 27 امتیازی شود تا در رده چهارم قرار بگیرد و فجرسپاسی نیز با همین تعداد بازی و 13 امتیاز در رده یازدهم جدول همچنان بماند.

انتهای پیام/

R41382/P4001/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود