Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:14:33 GMT

محاسبات چرتکه ای یا یوسی مس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۱۰۶

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان آبدانانی موفق شدند در این رشته به مقام کشوری دست یابند. با استقبال از این رشته هم اکنون بالغ بر 110دانش آموز در رشته یو سی مس یا محاسبات ذهنی در حال آموزش وفراگیری هستند.

        دریافت فیلم         کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام یو سی مس آبدانان محاسبات ذهنی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پشته» در رشته فرت بافی ثبت ملی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نظام الدین کارگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالای زنان هنرمند روستای پشته در حوزه فرت بافی، این روستا به زودی به عنوان روستای ملی صنایع دستی در رشته فرت‌بافی ثبت ملی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی تایباد بیان کرد: رشته‌های صنایع دستی به ویژه فَرَت بافی در تایباد فعالیت چشمگیر دارند و در همین راستا در سال ۱۴۰۲، به تعداد ۸۵ هنرمند صنایع دستی تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

وی افزود: این در حالی است که تعهد شهرستان ۷۰ نفر بوده است و عملاً ۱۲۱ درصد تعهد پرداخت تسهیلات محقق شده است.

کارگزار با بیان اینکه فرت، پرطرفدارترین رشته صنایع دستی تایباد است، گفت: روستای پشته تایباد به دلیل فعالیت اکثر جمعیت زنان این روستا در رشته فرت بافی در سال ۱۴۰۳، به عنوان روستای ملی صنایع دستی در رشته فرت بافی ثبت ملی خواهد شد که می‌تواند در توسعه بازار این محصول در سطح کشور مؤثر باشد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی تایباد اضافه کرد: شهرستان تایباد ۲ هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در رشته‌های مختلف دارد و فرت بافی پرطرفدارترین رشته در این حوزه است.

کد خبر 6056458

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای چوگان
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • تجلیل از برترین‌های واترپلو استان اصفهان
  • ابرکامپیوترهای ناسا مشکل‌ساز شدند
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • «پشته» در رشته فرت بافی ثبت ملی می‌شود