Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی کشور همزمان با ایام گرامیداشت روز دانشجو با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ، نشست صمیمانه محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی و جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز (یکشنبه، 18 آذر) همزمان با ایام گرامیداشت روز دانشجو در سالن جلسات سازمان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول)، سازمان اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (سادا- اتحادیه دوم)، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم)، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور و بسیج دانشجویی به بیان دغدغه‌ها، نظرات و انتقادات خود پرداختند.

جلیلی: برخی مسئولان تازه به شناخت 70 سال پیش دانشجویان از آمریکا رسیدندبیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا به مناسبت روز دانشجو

طهرانچی پس از استماع سخنان نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان برنامه‌های خود برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و به سؤالات و دغدغه‌های مطرح شده در نشست پاسخ داد.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S15,1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با "علی‌اکبر احمدیان" نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

این سفر در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند