Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز (۱۸ آذر ۱۳۹۷) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

تیم مس سونگون ورزقان که در رتبه دوم لیگ برتر فوتسال قرار دارد توانست در مقابل تیم فوتسال مقاومت البرز با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید. تیم گیتی پسند اصفهان نیز که با نتیجه ۴ بر ۲ توانست تیم فوتسال سن ایچ ساوه را شکست دهد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشورمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری ساوه نیز همچنان به روند شکست‌های عجیب خود ادامه داد و برابر تیم فوتسال فرش آرا مشهد با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد.

نتایج نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتسال ایران: مس سونگون ورزقان ۶- مقاومت البرز یک سن ایچ ساوه ۲- گیتی پسند اصفهان ۴ پارسیان شهر قدس ۳ - مقاومت قرچک یک شهرداری ساری ۵ - اهورا بهبهان ۴ ارژن شیراز ۵ - حفاری اهواز صفر آذرخش بندرعباس یک - سوهان محمد سیمای قم ۲ فرلش آرا مشهد ۸ - شهرداری ساوه ۳

بیشتر بخوانید:

یکه تازی یک دومیدانی کار در پیست فدراسیون فوتبال

ناظم‌الشریعه: اولویت اول فدراسیون، تیم ملی فوتبال بزرگسالان است

کفاشیان: لیگ پویا حاصل فعالیت مستمر باشگاه ها است

انتهای پیام/

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات از چلسی میزبانی خواهد کرد.

دربی لندن بین این تیم‌ها درحالی برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. آرسنال که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شده، در هفته گذشته مقابل ولورهمپتون برنده شده و در کورس کسب عنوان قهرمانی است.

آرسنال با تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول پیش از بازی امشب در صدر جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی و یک امتیاز کمتر بعد از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

در طرف مقابل چلسی بعد از شکست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی به این رقابت رسیده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 1-0 در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورده و شانس کسب این جام را از دست دادند.

چلسی در فاصله 13 امتیازی با تاتنهام رده پنجمی، شانس کمی برای کسب سهمیه‌های اروپایی دارد اما تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده فصل نتایج بهتری کسب کند.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

آرسنال: داوید رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالائش، تاکه‌هیرو تومیاسو، دکلان رایس، توماس پارتی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، کای هاورتز

چلسی: جورجه پتروویچ، آلفی گیلکریست، اکسل دیساسی، بنوا بادیاشیله، مارکو کوکوریا، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گالاگر، نونی مادوئکه، نیکلاس جکسون، میخایلو مودریک

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)