Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: نمایندگان خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور در نیم فصل دوم رقابت ها باید نتایج بهتری کسب کنند.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در نشست با چهار مدیرعامل باشگاه‌ های لیگ برتری فوتبال استان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: مدیران هر چهار تیم استان در لیگ برتر فوتبال باید با رفع نواقص خود به دنبال کسب نتایجی ایده آل و در شان فوتبال استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص رفع مشکلات مالی این باشگاه ‌ها گفت: مشکلات مالی در تمام عرصه های مختلف کشور از جمله ورزش وجود دارد اما مدیران ما باید با شناسایی بهترین راهکارها، مشکلات مالی خود را تا حدودی برطرف کنند.
استاندار خوزستان به وضعیت اسپانسری چهار باشگاه لیگ برتر خوزستان و ارائه راهکارهای مالی برای رفع مشکلات تیم‌ ها اشاره کرد و افزود: ما همواره کنار تیم های ورزشی استان از جمله تیم های لیگ برتری فوتبال هستیم و سعی می کنیم تا آنجا که امکان دارد از آنها حمایت کنیم اگر چه از هر چهار تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال انتظار داریم ضمن جبران نتایج، بتوانند رده‌ ‌های بهتری را در جدول به خود اختصاص دهند.
شریعتی با بیان اینکه ظرفیت داشتن چهار تیم در لیگ برتر را داریم، گفت: تلاش ما این است تا شرایطی را فراهم کنیم که هر چهار تیم خوزستانی نمایندگان شایسته ای برای استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشند و نشان دهنده قابلیت، استعداد و پتانسیل ورزشی خوزستان به ویژه در بخش فوتبال باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه لیگ حرفه ای است می طلبد که خود باشگاه ها نیز به دنبال اسپانسر باشند، اگر چه ما نیز در خدمت این چهار تیم هستیم.
استاندار خوزستان اظهار داشت: پس از رایزنی با شرکت ایرانسل به توافق رسیدیم که نرم افزار هواداری همانند تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال برای تیم های خوزستانی راه اندازی شود تا تیم های ما از این طریق حمایت شوند.
وی با بیان اینکه هدفمان کیفیت و بهبود بازی تیم های استان در لیگ برتر است، افزود: مسائل و مشکلات تیم های خوزستانی لیگ برتر را رصد و در حد توان و بضاعت خود به طور قطع از آنها حمایت می کنیم.
به گزارش ایرنا این نشست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و مدیرعاملان باشگاه‌ های فولادخوزستان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
در حال حاضر تیم های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب در رده های دهم، دوازدهم، سیزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
9879/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استانداري ليگ برتر شريعتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد

ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی در فروردین ۱۴۰۳شد.

 اسماعیل سجادی منش روز چهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود: جدیدترین آمارهای رسمی که امروز به استان ها اعلام شده نشان می دهد که بوشهر جزو چهار استان برتر گردش‌پذیر کشور در پایان روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ بوده است.

وی اضافه کرد:استان اول کشور در بخش پذیرش گردشگران نوروزی طی هفته اول سال جاری، مازندران با حضور چهار میلیون نفر گردشگر بوده در حالی که استان بوشهر با حضور سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

به گفته وی پیش بینی می شود با وجود تعطیلات پیشرو و ایام عید سعید فطر، در موجی جدید میزان ورود گردشگران به استان بوشهر افزایش یافته و این استان را جزو ۲ استان برتر کشور در فروردین ماه امسال قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • خوراکی‌های متفاوت سفره افطار خوزستانی‌ها | از هریسه تا لگیمات و محلبی
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر