Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در بخش دختران و پسران 14 تا 18 سال مسابقه ملی، از میان بیش از 1600 اثر رسیده به دبیرخانه، هیات داوران منطقه ای و کمیته انتخاب آثار، پس از بررسی قصه های برتر 31 استان کشور، 6 اثر را برای اجرای صحنه ای در مرحله پایانی جشنواره بیست و یکم برگزیدند.

بر اساس رای داوران، کیمیا یعقوبی گودرزی از تهران با قصه رستم و اکوان دیو، نگار موحدی رودی از خراسان رضوی با قصه اشتر خجو، فرانک سعیدی از کرمانشاه با قصه عصاره مهربانی، مبینا جعفری از هرمزگان با قصه کلوچه خوشمزه، نگار طهماسبی از لرستان با قصه کلیله و دمنه و امیرمحمد موسایی گله از چهارمحال بختیاری با قصه پادشاهی کیکاوس برای اجرای قصه های خود، به مرحله نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه گویان بخش دختران و پسران جشنواره بیست و یکم از تاریخ 26 آذرماه سال جاری در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می روند تا نفرات برتر این بخش توسط هیات داوران برگزیده شوند.

همچنین در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ های مسابقه ملی از میان آثار رسیده به جشنواره، 71اثر پس از داوری استانی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند. از میان آثار منتخب، 6 قصه گوی برتر با رای هیات انتخاب و کمیته داوران منطقه ای برای اجرا در مرحله نهایی انتخاب شدند تا از 29-26 آذرماه در مرکز آفرینش های کانون روی صحنه رفته و 3 نفر از قصه گویان پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان قصه گوی برتر معرفی شوند.

بر اساس رای داوران، زهره خیراندیش از کرمانشاه با قصه شیرینی نمک، مهین شهمرادزاده از کرمان با قصه دختر لر، مریم علی محمدی از کردستان با قصه آش سنگ، فاطمه موسوی از البرز با قصه سنگ صبور، احمد پروستان از اردبیل با قصه مهربانی و علی نساج شهرکی از سیستان و بلوچستان با قصه برزه گر و سالار برای اجرای قصه های خود، به مرحله نهایی راه یافتند.

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

انتهایی پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موحدی خراسان رضوی کانون پرورش فکری کودکان کمیته داوران زهره سیستان و بلوچستان سروش صحت کانون پرورش فکری کودکان خراسان رضوی سیستان و بلوچستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمیته داوران موحدی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • سوت سرنوشت
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال