Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز این رقابت‌ها در لیگ ربات‌های صنعتی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و تیم ربوالکتوس از سنگاپور به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در لیگ ربات‌های خانگی نیز تیم مالزی مقام برتر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر تیم ژاپن غلبه کرد و به قهرمانی رسید.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم دانشگاه تهران به مقام برتر رسید.

همچنین در لیگ امدادگر واقعی در بخش بهترین ربات در جابجایی اجسام تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در بخش بهترین ربات در قابلیت تحرک تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد و در بخش بهترین ربات در اکتشاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام‌های برتر را کسب کردند.

رتبه دانشگاه آزاد در لیگ ربات‌های انسان نما

در لیگ ربات‌های انسان نما، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب بالاترین امتیازات لازم به مقام قهرمانی دست یافت.

در لیگ ربات‌های پرنده نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تیم دانشگاه سما آذربایجان شرقی و تیم مگادرون مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش دانش‌آموزی این مسابقات، در بخش ربات‌های فوتبالیست تیم کاوش، صدرا ربات و علامه طباطبایی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در لیگ ربات‌های نمایشی نیز تیم‌های ندای زهرا و ASP بالاترین امتیازات را در این بخش کسب کردند.

در لیگ co space تیم‌های سینا ،little genius و پیروز به مقام های اول تا سوم این رقابت‌ها دست یافتند و همچنین در لیگ co space primary تیم پیروز و فردوسی مقام های برتر را کسب کردند.

در لیگ RESCUE MAZ تیم‌های فرزانگان، کاوش وعلامه طباطبایی سه تیم برتر این لیگ بودند.

در لیگ COSPACE SECONDAR نیز تیم‌های علوم رباتیک، دانش و IR-FPRCEجایگاه اول تا سوم را کسب کردند و در نهایت در لیگ ربات‌های فوتبالیست سبک وزن تیم خلیج فارس اول، ATRT دوم و بارکد تکنو ربو ایران سوم شدند.

شایان ذکر است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حمایت بانک ملت، بانک ملی ایران، بانک شهر، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه کشور، دانشگاه آزاد اسلامی کیش، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیف خودرو و شرکت آب‌های معدنی چشمه سار صبا از 16 تا 18 آذر ماه در نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات مدبران نور با حضور مسئولان در حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب علیه‌السلام شهر لار برگزار شد.

مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این مراسم که به‌عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: سطح علمی بالای این دوره از مسابقات نشان‌دهنده استقبال نسل جوان به معارف قرانی بوده و لازم است مسئولان در این زمینه تدابیر ویژه‌ای به‌منظور حضور بیشتر جوانان و نوجوان در این‌گونه برنامه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در مسابقات قرآنی گفت: پیوند دانشگاه با مفاهیم غنی قرآنی و حضور دانشگاهیان در این‌گونه مسابقات، نقش بسزایی در مقابله با سیاست‌های دشمنان و بیمه کردن ارزش‌ها و فرهنگ مذهبی و ملی ایران اسلامی دارد.یکی از آثار الفت با قران کریم، توجه به اصول اخلاقی و استاندارد‌های اجتماعی بوده که می‌تواند در جامعه‌پذیری نسل جوان و توده مردم نقش مهمی ایفا کند. نفوذ قران در دل‌وجان جوانان باعث بالندگی و نشاط بیشتر اجتماعی شده و از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تلاش‌های قرآنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قدردانی شد. این مسابقات همه ساله با حضور تیم‌های منتخب شهرستان لارستان و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید