Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@05:33:11 GMT

برق گرفتگی جوان22 ساله در ورزنه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۴۵۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسئول هلال احمر شهر ورزنه گفت: این جوان 22 ساله شهر ورزنه که برای برای کار به روستای کفرود بخش بن رود رفته بود در حال تخریب دیوار با دستگاه دریل هیلتی دچار برق گرفتگی شد و حین کار جان خود را از دست داد.
علیرضا اصغری به مردم توصیه کرد: هنگام استفاده از وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزنه ، یکی از شهرهای شهرستان اصفهان در مرکز بخش بن رود و 110 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما برق گرفتگی ورزنه جوان 22ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور شکمی از کودکی ۱۰ ساله در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر سعید سادات منصوری رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت گفت: با انجام یک عمل جراحی موفق تومور شکمی به وزن ۳ کیلوگرم از بدن دختربچه ۱۰ ساله در این مرکز آموزشی درمانی خارج شد.

وی افزود: این عمل جراحی سنگین که به سرپرستی دکتر علی طالبی فوق‌تخصص جراحی کودکان و همکاری دکتر ریحانه شاهرخی‌راد فلوشیپ بیهوشی کودکان و اعضای گروه جراحی اتاق عمل و بیهوشی این مرکز تخصصی انجام شد.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت تصریح کرد: در این جراحی تومور بزرگ شکمی با چسبندگی به اعضای حیاتی بدن کودک مانند طحال، پانکراس، غدد فوق کلیوی و بخشی از دیافراگم که معده بیمار را هم تهدید می‌کرد، از بدن این دختر بچه خارج شد.

دکتر سعید سادات منصوری با بیان اینکه این کودک با علایمی مانند درد و برجستگی غیرعادی در ناحیه شکم و درد معده پس از خوردن غذا به پزشک مراجعه کرده بود، گفت: در حال حاضر وضعیت عمومی این کودک مساعد است.

دیگر خبرها

  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان
  • خارج کردن تومور شکمی از کودکی ۱۰ ساله در رشت
  • تداوم رگبار و رعدوبرق با احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب تا دوشنبه
  • تداوم رگبار باران و رعدوبرق با احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب تا دوشنبه
  • عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله در رشت
  • اهدای عضو به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • جان باختن ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند