Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ویژه برنامه‌ای با عنوان «آینده دانشجو و فضای مبهم اقتصادی» به مناسبت روز دانشجو و با حضور کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس‌جمهور و دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مسئولان دانشگاه شهرکرد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، و دانشجویان و دانشگاهیان استان در این برنامه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱۶ آذر به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی (آذر) شریعت‎رضوی سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ و در پی اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران، به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

دانشگاه شهرکرد در غرب این شهر (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان واقع شده است.

انتهای پیام/ش آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز دانشجو اخبار دانشجویی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از برنامه های این اردوی جهادی بود.

همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225442 برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • آیین‌های احیای شب نوزدهم ماه رمضان برگزار می‌شود
  • توقیف ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری
  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد