Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:50:03 GMT

خدا جواب هواداران سپاهان را می‌دهد/ حقمان برد بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۵۱۴

خدا جواب هواداران سپاهان را می‌دهد/ حقمان برد بود

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. حقمان برد بود و می توانستیم برنده بشویم.

وی افزود: داوری بازی خوب بود. من در صحنه پنالتی پشت سید بودم و صد درصد خطای پنالتی رخ داد و فغانی درست سوت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پرسپولیس که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد، درباره توهین های هواداران سپاهان به وی با کنایه، گفت: هواداران سپاهان تیم خودشان را تشویق نکردند و از دقیقه یک تا ۹۰ به من توهین کردند. آنها چون قلبا مرا دوست داشتند، به خاطر من به ورزشگاه آمده بودند! دستشان درد نکند. آنها این فحش ها را به خانواده های خودشان دادند.

خلیل زاده ادامه داد: این هواداران به محرم نویدکیا اسطوره تیم خودشان هم در یک مسابقه فحاشی کردند؛ دیگر چه انتظاری از من می رود. البته از مردم اصفهان تشکر می کنم و معتقدم هوادارنماها به من توهین کردند. خدا جوابشان را می دهد.

کد خبر 4480679

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که یک دربی مهم برای شهر اصفهان و یک بازی مهم و باکیفیت برای دو باشگاه سنتی است و امیدوارم یک بازی خوب برای هواداران باشد.

وی افزود: به‌صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده‌اند اما با یکدیگر صحبت داشته‌ایم و به‌زودی به تیم ملحق می‌شوند. یک انسان باشخصیت و بادانش که باشگاه هم شرایط وی را بررسی کرده بود و خوشحالم که چنین شخصی به تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ اما هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم. اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود و در کنار هواداران با قدرت برای کسب یک نتیجه خوب تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: تفکرات من همیشه این بود که نیاز به زمان داشتم تا افراد مدنظرم را بشناسم و با آرامش افرادی را به کادر فنی‌ام اضافه کنم. ضمن اینکه دانش‌فنی و کیفیت خیلی برای من مهم بود. به جلال امیدیان خوشامد می‌گویم که به‌عنوان مربی با شاگردان من همکاری داشته و زمانی بازیکن سپاهان هم بوده است.

مورایس اذعان کرد: زیاد نگران این قضیه که هواداران انتقاد می‌کنند نیستم چرا که زندگی را جور دیگری می‌بینم. انتقاد همیشه با هر نتیجه‌ای وجود دارد و گروهی از هواداران در هر صورت هیچ‌گاه راضی نخواهند بود و برخی هم در باشگاه‌ها با انتقادات در مرکز توجهات قرار می‌گیرند. طی سالیان اخیر در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که به‌خاطر این اتفاقات تغییرات زیادی درون باشگاه افتاده که این قسمتی از تئاترِ فوتبال است و در هر صورت وجود دارد اما باید بدون توجه به آن پیش برویم.

وی عنوان کرد: برخی مواقع بابت دفاع نکردن و گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. برخی مواقع نتوانستیم آرامش را به بازیکنان بدهیم که موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند یا ممکن است به خودخواهی و تصمیمات بازیکنان مربوط باشد. در یک بازی چند گل زده‌ایم اما چند فرصت را در همان بازی از دست دادیم. باید ضعف در گلزنی را قبول کنیم و امیدوارم با فشارها و تمرینات بیشتر این ضعف برطرف شود.

سرمربی تیم سپاهان گفت: تمام بازیکن تلاش می‌کنند از پس مشکلات بربیایند اما امیدوارم شرایط را بهتر کنیم تا هواداران خوشحال شوند. به کسی انتقاد نمی‌کنم و به همه آن‌ها حق می‌دهم. امیدوارم بتوانیم در حضور هواداران نتیجه خوبی به‌دست بیاوریم.

کد خبر 745263

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!