Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور مسابقه باید دو بازیکن خارجی سپاهان را از دقیقه ۱۰ به دلیل فحاشی اخراج می‌کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم , کمال کامیابی‌نیا بعد از تساوی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان, درباره قضاوت داور بازی گفت: شرایط بازی سخت بود و اگر قرار بود فغانی در این بازی کسی را اخراج کند, باید از دقیقه 10 دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کرد, چون در طول بازی داشتند به زبان انگلیسی فحاشی می‌کردند که خود فغانی هم متوجه این فحش‌ها می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول کی‌روش استنلی به شجاع خلیل‌زاده فحاشی شدید کرد و شجاع به فغانی گفت اما فغانی گفت مگر فحش خطاست؟! می‌توانید همین صحنه را از شجاع سؤال کنید.

وی درباره صحنه اخراجش در دقیقه 93  عنوان کرد: در این صحنه‌ باورم نمی‌شود که داور به من و کی‌روش کارت قرمز نشان داد. فکر می‌کردم داور می‌خواهد کارت زرد بدهد اما به یک باره کارت قرمز نشان داد. بهتر است قضاوت را به مردم و هواداران بسپاریم اما فکر می‌کنم این بدترین کارت قرمزی بود که فغانی داده, چون اگر داور می‌خواست کسی را اخراج کند باید از دقیقه 10 دو بازیکن سپاهان اخراج می‌شد.

 تساوی سپاهان و پرسپولیس با دو اخراجی؛ شکست‌ناپذیرها، شکست ناپذیر ماندند

 

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد