Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:05:23 GMT

مسابقه فوتبال سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۶۲۷

مسابقه فوتبال سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه لغو شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: با تصمیم مسوولان آذربایجان غربی بازی فوتبال سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه از رقابت های لیگ دسته 2 کشور که قرار بود عصر امروز یکشنبه به میزبانی این شهرستان برگزار شود، لغو شد.

انور ملارحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: لغو بازی امروز فوتبال سردار مقابل خوشه طلایی ساوه روز گذشته تصویب و بازی به زمان دیگر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با یک برد، 6 مساوی، سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار داشته و حال و روز مناسبی ندارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند و در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510 /6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته 2 لغو بازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال