Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: با گذشت بیش از هفت سال از آغاز ساخت تنها استخر دانش آموزی این شهرستان این پروژه همچنان نیمه تمام مانده و برای تکمیل 25 میلیارد ریال نیاز دارد.

محمود آریا منش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ورزشی یکی از مهمترین طرح های نیمه تمام این شهرستان است که تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای این پروژه تاکنون بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی به کمبود فضاهای ورزشی در حوزه دانش آموزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان 2 فضای سرپوشیده و یک فضای روباز ورزشی دارد که در حال احداث زمین چمن هستیم و برای تکمیل زیرساخت های لازم در این مکان ورزشی نیز بیش از 2 میلیارد ریال مورد نیاز است.
آریا منش افزود: سرانه فضاهای سرپوشیده و روباز ورزشی در این شهرستان 53 سانتی متر مربع می باشد.
شهرستان تایباد بیش از 24 هزار و 500 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
این شهرستان در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
7494 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استخر دانش آموزي كمبود اعتبار تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی

افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به فرسودگی سینما آزادی و تجهیزات آن گفت : آخرین بروز رسانی این سینما ۲۰ سال پیش انجام شده و تمام تجهیزات و امکانات آن عملا فرسوده شده است.

وی افزود: جدای از فرسودگی، دیوارپوش‌های این سینما از موکت است و اگر کوچکترین بخشی از آن آتش بگیرد، بلافاصله کل سینما دچار حریق می‌شود و با توجه به اینکه متاسفانه برخی افراد در سینما سیگار استعمال می‌کنند، این خطر همواره محتمل است.

آزادی گفت: متاسفانه سینما سیستم اعلام و اطفای حریق هم ندارد و اگر خدای نکرده آتش سوزی رخ دهد، باید منتظر فاجعه باشیم.

وی با اشاره به هزینه بالای نوسازی این سینما، گفت: حوزه هنری اعتباری برای این کار ندارد و از طرفی هزینه‌های نوسازی هم بالاست و نیاز است که مسئولین ارشاد و مسئولین استان در این زمینه پای کار بیایند.

آزادی گفت: همین حالا برای نوسازی هر صندلی سینما حداقل شش تا هفت میلیون تومان نیاز است و با توجه به وجود حدود ۵۴۰ صندلی در سینما آزادی، حدود چهار میلیارد تومان فقط برای نوسازی صندلی‌ها نیاز داریم.

وی افزود: برای دیوار‌های سینما هم باید از دیوارپوش‌های ضدحریق استفاده شود و با توجه به نیاز سینما به سیستم اعلام و اطفای حریق در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام این کار‌ها و نوسازی سینما نیاز است.

آزادی گفت: اگر این ۱۰ میلیارد تومان تامین شود، ظرف شش ماه کار نوسازی سینما انجام می‌گیرد.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه این اعتبار در میان اعتبارات عمرانی استان بسیار ناچیز است، گفت: سینما آزادی بزرگترین سالن سینمایی استان را دارد و از طرفی یکی از سه سینمایی است که ما در کل استان داریم و نیاز است که مسئولین برای نوسازی آن چاره اندیشی کنند.

آزادی گفت: هنوز اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی وعده داده شده از سوی مسئولان، به دست ما نرسیده است. هرچند ۶۰۰ میلیون تومان سال‌های قبل قطعا با قیمت‌های امروزی خیلی بیشتر می‌شود، اما ما به همان ۶۰۰ میلیون تومان هم قانعیم.

رییس حوزه هنری استان گفت: در حال حاضر منبع اعتباری خاصی برای نوسازی سینما آزادی وجود ندارد و تنها چشم امیدمان به سازمان سینمایی کشور و مسئولین استان و بویژه مسئولین ارشاد است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است