Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:06:26 GMT

روایت زندگی محسن نوربخش از تولد تا مرگ ناگهانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۷۲۴

روایت زندگی محسن نوربخش از تولد تا مرگ ناگهانی

تهران - ایرنا - زندگی محسن نوربخش از تولد تا مرگ ناگهانی در دوازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت روایت می شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، «رئیس کل» یک پرتره کلاسیک از زندگی و کارنامه کاری سیدمحسن نوربخش از تولد تا مرگ ناگهانی او در سال 82 بر اثر ایست قلبی است.
فیلم روایت زندگی محسن نوربخش است که از زبان خانواده، دوستان، همکاران و افرادی چون آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، سید حسین مرعشی، اسحاق جهانگیری، محمدعلی نجفی، مرتضی الویری، محمد عطریانفر، محمد ستاری فر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیان می شود.
تحقیقات «رئیس کل» از نوروز سال 94 آغاز شد و در شهریور ماه 97 آماده نمایش شد. اولین نمایش عمومی این مستند پرتره در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت خواهد بود.
سید محمد مرعشی ساخت چند فیلم کوتاه از جمله «دوشنبه»، «تهوع»، «محدودیت»، دو مستند نیمه بلند و دو مستند کوتاه «از بیم تا امید« و « پازل گاندو» را در پرونده کاری خود دارد و در دو فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» و «مادر قلب اتمی» در سمت دستیار کارگردان حضور داشته است.
مستند «رئیس کل» روز جمعه 23 آذر ماه در پردیس چهارسو برای علاقه مندان به سینمای مستند و در قالب دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درخواهد آمد.
فراهنگ**9246** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مستند سينما حقيقت نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه با هم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه با هم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از ۲ خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز است که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو خواهد بود.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی.

کد خبر 6081126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما