Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:04:29 GMT

مرگ تلخ 2 نفر در خیابان صیاد شیرازی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۹۰۱

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن دو تن با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

مجتبی خالدی درباره جزئیات این حادثه Incident گفت: ساعت 13:44 امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی به سامانه 115 اورژانس کشور اعلام شد که در پی آن بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در خیابان صیادشیرازی کرمان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس در محل افزود: عوامل اورژانس پس از حضور در محل حادثه و بررسی علائم حیاتی افراد حاضر در محل از مرگ دو تن به علت استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن خبر دادند. علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان ایمنی روشن کردن گاز پیک نیک در چادر مسافرتی اعلام شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی راز تلفن های پی در پی مرد خراسانی با 40 زن چه بود ؟ جوان اندیمشکی اعدام نشد سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس نگهبان شهرک صنعتی آبادان گلوله باران شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث کربن گاز کشته شدن اورژانس کشور چادر عکس قتل فیلم مرد ساعت پسر حمله تهران زن جوان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت