Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@03:07:51 GMT

همسر زیبا بروفه درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۱۰۶

همسر زیبا بروفه درگذشت

پیام صابری که در سریال «ریحانه» نقش ایفا کرده بود، عصر روز یکشنبه بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

نعمت چگینی که تهیه‌کنندگی سریال «کوله پشتی» به کارگردانی زنده‌یاد صابری را بر عهده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه آقای صابری عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء مرحوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: صابری هیچ بیماری نداشت و کاملا سالم و سلامت بود و این اتفاق کاملا ناگهانی بود. امیدوارم خدواند به خانواده و فرزند کوچکش صبر بدهد.

چگینی همچنین اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیام صابری، همسر زیبا بروفه، روز سه‌شنبه (۱۳ آذر ماه) برگزار می‌شود که اطلاعات دقیق‌تر این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیام صابری در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم نقش ایفا کرده بود و آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود؛ به گفته چگینی مراحل تصویربرداری این سریال چند ماه پیش به اتمام رسیده بود و هم‌اکنون در مراحل تدوین قرار دارد، اما متاسفانه عمر صابری به تماشای سریالش از تلویزیون نرسید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیام صابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، حجت الاسلام‌والمسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، درپیامی ارتحال آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی (رحمة‌الله‌علیه) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است : 

بسم‌الله الرحمن الرحیم انّا للّه و انّا الیه راجعون خبر ارتحال عالم ربانی، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی رحمة الله علیه موجب تاثر جامعه‌ی ایمانی و به ویژه ارادتمندان به خاندان محترم و عالم‌پرور حجتی هرسینی گردید. همان‌طور که در حدیث شریف از امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب سلام الله علیه نقل شده است، فقدان عالم، موجب ضایعه‌ای بزرگ در جامعه‌ی اسلامی است؛ که قابل جبران نخواهد بود. عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ كَانَ عَلِيٌّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ يَقُولُ: ... اَلْعَالِمُ أَعْظَمُ أَجْراً مِنَ اَلصَّائِمِ اَلْقَائِمِ اَلْغَازِي فِي سَبِيلِ اَللَّهِ وَ إِذَا مَاتَ اَلْعَالِمُ ثُلِمَ فِي اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ. (بحار الأنوار ج ۲، ص ۴۳) این جانب ضمن تاثر عمیق از ارتحال اینی عالم عامل، مصیبت فقدان ایشان را به کلیه‌ی بازماندگان محترم، به ویژه به شیخ العلمای کرمانشاه آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد حجتی دامت برکاته و عموم مردم مؤمن استان کرمانشاه، حوزه‌های علمیه و جامعه‌ی روحانیت استان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال طول عمر باعزت برای ایشان و بازماندگان محترم درخواست دارم. از محضر قدسی خداوند متعال درخواست دارم، آن مرحوم را با اولياء طاهرینش محشور فرموده، درجاتشان را متعالی گرداند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بعدی برگزیدگان اسکار امسال چیست؟
  • تصاویری دیده نشده از سریال افعی تهران (عکس)
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • سال ۱۴۰۲ و داغ‌هایی که بر دل فرهنگ و هنر نشست
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)
  • سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست