Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@23:57:46 GMT

دلیل دعوا و اخراج کی‌روش و کمال چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۱۲۱

به گزارش ایسنا، سید جلالی حسینی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس و سپاهان گفت: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما از کسب سه امتیاز بازماندیم.

او با تشکر از عوامل مختلف باشگاه سپاهان برای تقدیر و تشکر از او به مناسبت خداحافظی از تیم‌ملی افزود: از آقای قلعه‌نویی، تابش و محمود کریمی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سپاهان همیشه موفق باشد.

کاپیتان پرسپولیس درباره اخراج کی‌روش استنلی و کمال کامیابی‌نیا نیز خاطرنشان کرد: کی‌روش از اول بازی فحش می‌داد و مثل اینکه کمال واکنش نشان داد و دو بازیکن اخراج شدند.

جلال حسینی با نامساعد خواندن شرایط تیمش گفت: شاید برخی بگویند تکرار نکنید اما بازیکنان ما خسته هستند. بازیکنان‌مان خیلی تلاش کردند. یک بازی سخت با تیم مدعی سپاهان داشتیم. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند. تماشاگران باید درباره برخی از بازیکنان کمتر صحبت کنند چون احساس می‌کنم از شرایط خوب خود خارج می‌شوند.

وی افزود: فکر می‌کنم هر روز به ما ضربه می‌زنند و این ضربات نهایی است. بازیکنان ما آرامش ندارند. هیچ گونه دریافتی نداشتیم. ما یک روز خوب هم نداریم. الان مدیرعامل تغییر کرده است. با این سیستم مدیریتی وقتی برای تقویت تیم نیست. در حالی که همه تیم‌ها تقویت شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی ولورهمپتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 1-5 برابر این تیم پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

هالند ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در این پیروزی ایفا کرده باشد اما پس از این که تعویض شد به نظر می‌رسید که چندان از این اتفاق خوشحال نیست.

گواردیولا پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره علت عصبانیت این ستاره نروژی گفته بود که او از تصمیم داور ناراحت بود و به همین دلیل اعتراضی را انجام داد، وگرنه از عملکرد و نمایشی که داشت کاملا راضی و خوشحال بود.

اما به نظر می‌رسد که این اظهارات برای متقاعد کردن لینه‌کر و یان رایت کافی نبود. لینه‌کر در برنامه‌اش در این باره گفت :«با این که پپ گفت که اتفاقات به آن شکلی که به نظر می‌آمد نیست اما من فکر می‌کنم که هالند در واقع نمی‌خواست تعویض شود و به همین دلیل این رفتار را نشان داد.»

یان رایت هم که در استودیوی برنامه Match of the Day حضور داشت، با تایید این صحبت اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که او می‌خواست پنج گل بزند!»

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان