Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:57:03 GMT

اتوبوس پرسپولیس بازهم در اصفهان مورد حمله قرار گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۲۱۵

اتوبوس پرسپولیس بازهم در اصفهان مورد حمله قرار گرفت!

به گزارش خبرگزاری مهر،  اتوبوس حامل تیم فوتبال پرسپولیس هنگام خروج از ورزشگاه بار دیگر مورد حمله هواداران منتسب به سپاهان قرار گرفت که با پرتاب سنگ همراه بود.

هواداران منتسب به سپاهان یک بار دیگر به کاروان پرسپولیس حمله کردند. آنها هنگام خروج از ورزشگاه با پرتاب سنگ به اتوبوس روبرو شدند که راننده اتوبوس تلاش کرد با سرعت از مهلکه دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، این اتفاق در حالی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان رخ داد که اتوبوس این تیم هنگام ورود به اصفهان نیز مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت.

کد خبر 4480724 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عمان حمله ادعایی منتسب به رژیم اسرائیل در اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه عمان به دنبال گزارش‌ها درباره رهگیری ۳ ریزپرنده در اصفهان در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «سلطنت عمان تداوم تنش‌ها در منطقه را دنبال می‌کند و حمله امروز صبح اسرائیل به اصفهان در جمهوری اسلامی ایران و همچنین تجاوزات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم و تقبیح می‌کند.»

منابع خبری، بامداد امروز، از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان خبر دادند. رسانه‌های غربی به دنبال انتشار این گزارش‌ها ادعا کردند این اقدام در پاسخ به عملیات ایران از سوی اسرائیل انجام شده است.

علی‌رغم آنکه رژیم اسرائیل به صورت رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره این اقدام منتشر نکرده است؛ اما «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به این اقدام گفت: «مسخره است!»

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در ارتباط با صدای انفجار در شهر اصفهان خبر داده بود ۳ ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت سرنگون شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • واکنش آژانس انرژی اتمی به حمله امروز صبح در اصفهان
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • اذعان افسران صهیونیست به استفاده از «فناوری هوش مصنوعی» در کشتار فلسطینی‌ها در غزه
  • چرا غرب با وجود احتمال حمله موشکی ایران بازهم غافلگیر شد؟
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود