Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@12:32:17 GMT

بازهم به پرسپولیس حمله شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۵۲۸۷

اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی امروز این تیم مقابل سپاهان مورد حمله برخی افراد قرار گرفت. ناطقان: اتوبوس حامل تیم فوتبال پرسپولیس هنگام خروج از ورزشگاه بار دیگر مورد حمله هواداران منتسب به سپاهان قرار گرفت که با پرتاب سنگ همراه بود.

هواداران منتسب به سپاهان یک بار دیگر به کاروان پرسپولیس حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هنگام خروج از ورزشگاه با پرتاب سنگ به اتوبوس روبرو شدند که راننده اتوبوس تلاش کرد با سرعت از مهلکه دور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این اتفاق در حالی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان رخ داد که اتوبوس این تیم هنگام ورود به اصفهان نیز مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفت. منبع: مهر برچسب ها: پرسپولیس ، حمله ، اتوبوس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس حمله اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرای صادره به شرح زیر است:

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت آقای برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به دویست میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر گردیده است در خصوص بخش اول اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود، در خصوص بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه بانوان نماینده البرز نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام خانم فاطمه متولی طاهر در جریان بازی دو تیم باشگاه بانوان نماینده البرز با شهرداری سیرجان صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره صرفنظر از اینکه مطابق ماده ۲۵ و بند ۱ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، صلاحیت اظهار نظر و رسیدگی به اختلاف راجع به قرارداد با کمیته وضعیت بازیکنان است از آنجائیکه طبق تغییرات انجام شده و انتقال تیم نماینده البرز به تیم پیکان و انعقاد قرارداد یکساله بازیکن با تیم پیکان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و انقضای مدت قرارداد، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری